اعزام ۲ هزار دانشجو از سمنان به اردو‌های راهیان نور

مسؤول بسیج دانشجویی استان سمنان از اعزام ۲ هزار نفر از دانشجویان استان سمنان در اسفندماه به اردو‌های راهیان نور جنوب کشور خبر داد.

بخشیان، مسؤول بسیج دانشجویی استان سمنان در قرارگاه راهیان نور شهید علم‌الهدی گفت: با توجه به رسالت مهم جهاد تبیین، رویداد فرهنگی راهیان نور دانشجویی باید به شکلی موفق و مطلوب طراحی و اجرا شود.

مسؤول بسیج دانشجویی استان سمنان با تبیین روایت‌های اول و دوم در راهیان نور که مقدمه و زمینه‌ساز گفتمان دفاع مقدس است، اظهار داشت: نوع دیگری از روایت، روایت سوم با هدف‌گذاری و مبنای گفتمان مقاومت و پیشرفت است که با این نوع روایت، می‌توانیم با نسل جدید همراه شویم و در تحول این گفتمان گام مؤثر برداریم.

دبیر قرارگاه شهید علم‌الهدی استان سمنان با تشریح اهداف و برنامه‌های شاخص قرارگاه راهیان نور شهید علم‌الهدی گفت: اعزام دو هزار نفر از دانشجویان استان سمنان در اسفندماه سال جاری به اردوی راهیان نور جنوب کشور به‌عنوان اولین محور در این قرارگاه مورد بررسی و تصمیم‌گیری قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در محور دوم، ستاد دانشگاهیان کنگره شهدای استان سمنان و برنامه‌ریزی در خصوص اهداف پیش‌رو در این کنگره از موضوعات اساسی در این قرارگاه است.

بخشیان با اشاره به طرح راهیان پیشرفت و جهاد امیدآفرینی در نسل جوان و فرهیخته تصریح کرد: اعزام کاروان‌های راهیان پیشرفت با هدف معرفی دستاورد‌های انقلاب اسلامی به نسل جوان با حضور ۵۰۰ نفر از دانشجویان استان سمنان در قالب اردو‌های یک روزه و سه روزه به تهران و اصفهان از دیگر برنامه‌های شاخص این قرارگاه در دستور کار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار