جمهوری اسلامی ایران استقلال را به ارمغان آورد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: راهپیمایی ۲۲بهمن امسال نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی خواهد بود.

سید‌صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم‌زمان با آغاز ایام‌الله دهه مبارک فجر و چهل‌و‌چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: یکی از موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران عبور از بحران‌ها است که فقط متعلق به دولت نیست، بلکه این موفقیت برای ملت ایران است چرا که ایرانیان در این سال‌ها خوش درخشیدند و سختی‌ها را به جان خریدند.

مرتضوی با اشاره به شعار استقلال و آزادی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران، استقلال را برای کشور به ارمغان آورد و آزادی نهادینه شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر مطالعه و مقایسه ویژگی‌های انقلاب با گذشته تصریح کرد: متأسفانه در این زمینه روایتگری خوبی برای نسل کنونی نشده و نتوانستیم هنرمندانه آنچه که انقلاب و خون شهدا به ارمغان آورد را برای نسل جدید بازگو کنیم.

وی به برخی شاخص‌های بهداشت و درمان از جمله تعداد پزشکان، سطح امید به زندگی، میزان سواد، اقتصاد و ... اشاره و اظهار کرد: بررسی این شاخص‌ها نشان می‌دهد که پس از انقلاب اسلامی شاهد رشد و پیشرفت در این زمینه‌ها بوده‌ایم و همه این‌ها از برکات انقلاب و خون پاک شهداست.

مرتضوی تأکید کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی انواع تهدید‌ها و توطئه‌ها علیه کشورمان آغاز شد، اما مردم، جمهوری اسلامی ایران را انتخاب کردند و آری گفتند.

وی خاطرنشان ساخت: جمهوری اسلامی همواره مورد هجوم سخت دشمنان بوده است و هنگامی که دشمنان در این زمینه ناکام ماندند جنگ تحمیلی را آغاز و پس از آن تحریم‌های مختلف را به ملت ایران تحمیل کردند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: دولت برای حل مشکلات مصمم است و امیدوارم که با اراده همگانی بر مشکلات غلبه کنیم.

مرتضوی بر حضور حداکثری کارکنان وزارتخانه و همه آحاد مردم در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: راهپیمایی ٢٢بهمن تمام نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند و راهپیمایی امسال نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی خواهد بود.

برچسب ها: صولت مرتضوی ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار