استاندار اردبیل:

تدوین طرح سامان‌دهی ورودی‌های شهر اردبیل/ بازسازی بازار تاریخی اردبیل سال آینده آغاز می‌شود

استاندار اردبیل گفت: با توجه به وضعیت نامناسب ورودی‌های شهر اردبیل، از سال گذشته طرح سامان‌دهی ۴ ورودی شهر در دستور کار است.

سید حامد عاملی گفت: با توجه به وضعیت نامناسب ورودی‌های شهر اردبیل، از سال گذشته طرح سامان‌دهی ۴ ورودی شهر در دستور کار بوده و طرح تدوین‌شده ۳ ورودی به تصویب رسیده است و طرح چهارم نیز طی روز‌های آینده به تصویب خواهد رسید.

استاندار اردبیل در آیین تقدیم لایحه بودجه شهرداری اردبیل در سال ۱۴۰۲ به شورای اسلامی شهر گفت: وضعیت فعلی ورودی‌های شهر اردبیل بسیار نامناسب بوده و در همین راستا از سال گذشته طرح سامان‌دهی ۴ ورودی شهر در دستور کار بوده و طرح تدوین‌شده ۳ ورودی به تصویب رسیده است و چهارمین طرح نیز طی روز‌های آینده به تصویب خواهد رسید.

عاملی افزود: برای دریاچه شورگُلی اردبیل یک طرح مجتمع تفریحی با خدمات بسیار مناسبی تدوین شده است که در شأن مردم اردبیل خواهد بود.

او تصریح کرد: ترافیک شهری اردبیل در مدت اخیر مشکلات متعددی برای اهالی اردبیل ایجاد کرده است که طرح سامان‌دهی ترافیک در دستور کار بوده و مطالعات طرح کمربندی اردبیل در حال تدوین است.

آغاز بازسازی بازار تاریخی اردبیل در سال آینده

استاندار اردبیل گفت: پروژه تیراژه اردبیل بعد از نزدیک به یک دهه، از بلاتکلیفی خارج شد و مطالعات بازسازی بازار تاریخی اردبیل انجام شده و عملیات اجرایی آن در سال آینده آغاز خواهد شد.

عاملی ادامه داد: در حوزه فضای سبز اردبیل، ۲۸۰ هکتار کمبود داریم که این مسئله یک ضرر بسیار جدی برای شهر بوده و جبران بخشی از این کمبود، در ۴ طرح ورودی شهر اردبیل پیش‌بینی شده است.

او بیان کرد: شورای اسلامی شهر اردبیل یک مجموعه بسیار مهم و با اختیارات قابل توجهی در حوزه پیشرفت و آبادانی شهر اردبیل محسوب می‌شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.