شهردار بوشهر:

۲ پروژه شاخص شهری بوشهر افتتاح می‌شود

شهردار بوشهر از افتتاح ۲ پروژه شاخص این شهر در هفته بزرگداشت روز بوشهر خبر داد.

حسین حیدری شهردار بوشهر در بازدید از پروژه‌های شاخص شهری بوشهر با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر اظهار کرد: شهرداری بوشهر به موازات تلاش برای توسعه زیرساخت‌های اساسی پروژه‌های شاخص را با شتاب مناسبی دنبال می‌کند که افتتاح چند پروژه شاخص در هفته بزرگداشت روز بوشهر به خوبی این مهم را برای شهروندان آشکار خواهد کرد.

وی بیان کرد: پروژه نخست و شاید مهم‌ترین پروژه بندر بوشهر دومین تقاطع غیر همسطح شهر بوشهر است که اکنون پیشرفتی بیش از ۹۰ درصد دارد.

حیدری ادامه داد: با توجه به ورود شمار قابل توجه مسافران نوروزی به بوشهر و ضرورت تسهیل سازی در ترافیک ورودی شهر، شهرداری دومین تقاطع غیر همسطح شهر را همزمان با هفته بزرگداشت روز بوشهر افتتاح خواهد کرد.

وی افزود: دومین پروژه شاخص شهر بوشهر گذر سرتل- بلوار شهدای هسته‌ای است که قیرپاشی فاز نخست در ۷۰۰ متر و در محدوده میدان واقع در این گذر انجام شده است.

حیدری تصریح کرد: بهره برداری از این پروژه استراتژیک در فاصله چند روز مانده تا پایان سال نو در واقع یک عیدی برای شهروندان محلات جنوبی و خروج آنها از بن بست است.

توسعه امکانات تفریحی

وی گفت: این پروژه از لحاظ پدافند غیرعامل و همچنین تسهیل در دسترسی شهروندان به آرامستان نیز نقش شایانی ایفا خواهد کرد.

شهردار بوشهر ادامه داد: همچنین با توجه به نبود شهربازی در بوشهر تحقق این مهم در محدوده چرخ و فلک در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: در این راستا پس از توافق با سرمایه گذار بخش خصوصی روند احداث وسایل بازی در محدوده چرخ و فلک از جمله ترن هوایی، تاب اسکای یا تاب پرنده، کشتی صبا و ماشین برقی عملیات آن شروع شده است.

حیدری افزود: شهرداری بوشهر شمار قابل توجهی پروژه‌های در دست احداث دارد که بزودی شاهد به بار نشست بخش قابل توجهی از آنها خواهیم بود که بدون تردید رضایت‌مندی شهروندان و شورای شهر را به دنبال خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.