ارائه بیش از ۴ هزار خدمت به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دهه فجر امسال ۴ هزار و ۲۴۴ خدمت برای مددجویان استان پیش بینی شده است.

مبشری گفت: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی امسال قرار است یکهزار و ۹۲۵ دستگاه لوازم خانگی اساسی شامل؛ آبگرمکن و بخاری بین مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد توزیع شود.

او افزود: در این مدت یک هزار خدمت جانبی مسکن شامل؛ ایزوگام، لوله کشی گاز و ساخت سرویس بهداشتی تحویل مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خواهد شد.

مبشری با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۴ هزار خدمت حوزه اشتغال در کهگیلویه و بویراحمد انجام شده، ادامه داد:در دهه پرفروغ امسال ۵۰۰ مورد فرصت شغلی که با پرداخت وام و مهارت آموزی ایجاد شده افتتاح می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون یک هزار و ۵۰۰ فقره جهیزیه به مددجویان زیرپوشش این نهاد حمایتی در استان اهدا شده، اضافه کرد: همزمان با دهه فجر امسال نیز ۲۲۳ فقره جهیزیه شامل؛ تلویزیون، اجاق، یخچال به دختران و به داماد‌ها هم هدیه نقدی اهدا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت:در زمان حاضر ساخت ۶۶۰ مسکن مددجویی ا کمک بلاعوض کمیته امداد امام خمینی (ره) و وام‌های قرض الحسنه در حال ساخت است.

افزایش ۵۰ درصدی تسهیلات اشتغال

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد می‌گوید: سقف تسهیلات قرض الحسنه اشتغال مددجویان زیرپوشش کمیته امداد این استان با افزایش ۵۰میلیون تومانی به ۱۵۰ میلیون تومان رسید.

مبشری افزود: پیشتر سقف میزان تسهیلات قرض الحسنه اشتغال پرداختی به مددجویان برای اجرای طرح‌های اشتغالزا ۱۰۰ میلیون تومان بود که هم اینک به ۱۵۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

او تصریح کرد:در سال جاری ۲۴۰ میلیارد تومان تسهیلات برای اجرای طرح‌های اشتغالزا و همچنین دیگر سرفصل‌ها به مددجویان این نهاد در سراسر کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.