سفر‌های استانی رئیس جمهور ایجاد توازن در حوزه‌های مختلف استان‌های کشور

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت : هدف از سفر‌های استانی رئیس جمهور علاوه بر دیدار با مردم، ایجاد توازن در حوزه‌های مختلف استان‌های کشور است.

سید «صولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که به منظور بازدید و افتتاح چند طرح اشتغالزا امروز پنجشنبه به کرمانشاه سفر کرده است در دیدار با آیت الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه که استاندار حضور داشت، گفت : همه باید آستین همت را بالا زده و نسبت به رفع مشکلات مختلف استان‌ها گام برداریم.

وی با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه تصمیمات خوبی برای استان اتخاذ شد، گفت: باید تلاش کرد نرخ بیکاری در استان را در یک بازه زمانی چند ساله کاهش و به توازن برسانیم.

مرتضوی آموزش‌های متناسب با ظرفیت بالفعل استان، فعال سازی مراکز آموزش فنی حرفه‌ای و هنرستان‌ها همچنین مراکز دانشگاهی علمی کاربردی را مورد تاکید قرار داد و گفت: اگر دانش افزایی وجود داشته باشد اشتغال نیز که پیش درآمد ازدواج و مسکن است، بوجود خواهد آمد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در این دیدار گفت: کرمانشاه استان تلاش و مجاهدت است و شایسته نیست میزان بیکاری در آن بالا باشد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار