صدور بیش از ۴ هزار مجوز از طریق سامانه صدور مجوز‌ وزارت اقتصاد و دارایی در گلستان

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان گفت: طی یک سال گذشته ۴ هزار و ۱۵۹ مجوز از طریق سامانه صدور مجوزهای وزارت اقتصاد و دارایی در استان صادر شده است.

روح الله صلبی گفت: طی یک سال گذشته ۱۱ هزار و ۳۰۰ مجوز در سامانه صدور مجوز‌ها بارگذاری شده است.

او افزود: از این تعداد ۴ هزار ۱۵۹ پرونده مجوزشان صادر شد و یک هزار و ۷۸۱ پرونده در انتظار تکمیل مدارک از سوی متقاضی، ۴۵۳ درخواست در مرحله تایید مدارک،۱۴۰ پرونده در مرحله صدور پاسخ، ۷۸۹ پرونده انصراف و ۳ هزار و ۹۳۹ پرونده به دلیل اینکه خلاف قوانین آن وزارتخانه بوده عدم صدور مجوز شده است.

صلبی بیان کرد: امسال هشت طرح برای سرمایه‌گذاری در استان پیگیری شده که چهار طرح با سرمایه‌گذاری ۷/۵ میلیون دلار به نتیجه رسیده است.

او افزود: این چهار سرمایه‌گذار به نتیجه رسیده در حوزه صنایع پلیمر، آبزی‌پروری، ساخت پروفیل و لامپ «ال‌ای دی» است.

صلبی افرود: منابع استان ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان و مصارف استان ۳ هزار میلیارد تومان است که با این جذب سرمایه‌گذار مصارف یک سال استان تامین خواهد شد.

صلبی گفت: سامانه سوت زنی یکی از سامانه‌های بسیار مهم وزارت اقتصاد است که اگر شهروندان در این سامانه به شناسایی اموال کمک کنند از یک تا ۵۰ میلیون تومان پاداش دریافت خواهند کرد.

صلبی افزود: وزارت اقتصاد و دارایی در عرصه شفافیت گام‌های بزرگی برداشته که صدور مجوز از طریق سامانه صدور مجوز‌ها یک اقدام بزرگ در راستای حذف امضا‌های طلایی بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.