ارسال هزار و ۴۸۰ بسته غذایی از گیلان به مناطق زلزله زده خوی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از ارسال هزار و ۴۸۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته برای توزیع میان زلزله‌زدگان خوى خبر داد.‌

سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از ارسال کمک‌ها با در اختیار دادن دو دستگاه کامیونت از سوی سازمان صمت استان جهت ارسال به خوی خبر داد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اعلام این خبر گفت: روز گذشته در مرحله اول، محموله‌ای از بسته‌های غذایی ۷۲ ساعته به حجم ۵ تن شامل بسته غذایى به مناطق زلزله زده خوى شد، ظهر روز جاری نیز ۵۶۰ بسته غذایی دیگر به حجم ۳ تن با کامیونت سازمان صمت گیلان به خوی ارسال شد.

غلامی، در ادامه از اجرای پویش «مهر تابان» برای کمک به زلزله زدگان خوی خبر داد و گفت: این جمعیت با اجرای پویش «مهر تابان» که با دستور استاندار و همکاری مدیرکل مدیریت بحران استان و صدا و سیمای مرکز گیلان صورت گرفته است، با هدف کمک به زلزله زدگان استان آذربایجان غربی، کمک‌های مردمی را جمع آوری می‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به نحوه دریافت کمک‌های مردمی گفت: شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ بانک مرکزی، شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۸۷۵۸۳۳۶، کد دستوری #۳*۱۱۲* و شماره شبای ۷۰۰۱۰۰۰۰۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۸ IR آماده دریافت کمک‌های نقدی خیران است.

غلامی افزود: تمامی بنگاه‌های اقتصادی و شرکت‌های خصوصی هم می‌توانند با ارسال عدد ۴ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۲۱۴۷ نیز می‌توانند در این کار خداپسندانه شرکت کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان در ادامه داد: نیکوکاران گیلانی می‌توانند با اهدای وسایل گرمایشی مانند پتو و بخاری برقی به شعب جمعیت هلال احمر در شهرستان‌های استان در پویش «مهر تابان» شرکت کنند

گفتنی است: یک هزار امدادگر در مناطق زلزله زده خوى درحال خدمت هستند، همچنین تاکنون به ٧٦ هزار نفر تاکنون اسکان داده شدند.

برچسب ها: زلزله زده ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.