فحاشی که عاقبتش به قتل منجر شد

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک از وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در این شهرستان و دستگیری متهم به قتل خبر داد.

سرهنگ یداله طهماسیان در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در بامداد روز چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۱ در محله زیباشهر قرچک، سریعا عوامل انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل وقوع جرم و انجام بررسی‌های اولیه میدانی مشخص شد که دو جوان به علت درگیری لفظی و توهین و فحاشی با یکدیگر درگیر شدند که در این میان یکی از طرفین دعوا مورد اصابت ضربات چاقوی طرف دیگر قرار گرفته و به شدت مصدوم شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک با اشاره به انتقال مصدوم به مرکز درمانی بیمارستان شهید ستاری گفت: با انتقال فرد مضروب به بیمارستان این فرد به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد. در همین راستا نیز رسیدگی ماموران وارد فاز دیگری شده و آنان با انجام اقدامات پلیسی متهم به قتل را در عرض کمتر از یک ساعت دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

طهماسیان با بیان اینکه متهم به قتل در تحقیقات به عمل آمده به جرم خود اعتراف کرد، گفت: برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شده و او برای سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار