۲۳ هزار نفر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را در سیستان و بلوچستان فرا گرفته‌اند

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: در ۱۰ ماهه امسال، ۲۳ هزار نفر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفته‌اند که ۳۴ درصد نسبت به مدت مشابه در سال قبل افزایش داشته است.

  جلیل شهریاری اظهار کرد: در ۱۰ ماهه امسال، ۲۳ هزار نفر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را در سیستان و بلوچستان فرا گرفته‌اند که ۳۴ درصد نسبت به مدت مشابه در سال قبل افزایش داشته است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان افزود: در سال جاری ۴۴۶ مجوز آموزش در محیط کار واقعی صادر شده که دو هزار و ۹۹۸ نفر در این محیط‌ها آموزش لازم را دیده‌اند که بیش از ۹۰ درصد آنان وارد بازار کار می‌شوند.

این مسؤول ادامه داد: ۵۴۰ محیط کار واقعی در پادگان‌ها و زندان‌ها ایجاد شده تا به توانمندی و ایجاد اشتغال برای فرد کمک شود.

وی گفت: بیشترین آموزش‌ها در زمینه صنعت خودرو، فناوری اطلاعات و دوخت‌های سنتی بوده است.

شهریاری بیان کرد: با هدف شناسایی افراد مستعد و توانمند، سه رویداد در بخش‌ها و رشته‌های مختلف از جمله قطعات سازی در حال برگزاری است که افراد میتوانند در این المپیاد‌ها شرکت کند.

وی افزود:  امسال اداره کل فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان رتبه نخست را در بین سازمن‌های آموزش فنی و حرفهه‌ای در سطح کشور کسب کرده و در جشنواره شهید رجایی نیز تقدیر شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار