پنج طرح عمرانی در زرآباد افتتاح و کلنگ زنی شد

به مناسبت دهه مبارک فجر، پنج طرح عمرانی در شهرستان زرآباد افتتاح و کلنگ زنی شد.

 با حضور اعضای شورای اداری، معتمدین و ریش سفیدان پنج طرح عمرانی در روستا‌های بندینی، کلات و سیملی بخش مرکزی شهرستان زرآباد با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح و کلنگ زنی شد.

کوروش محمدی در آیین کلنگ زنی چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای سیملی زرآباد، گفت: این طرح با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان با همکاری مردم، دهیاری روستا و اداره ورزش و جوانان کلنگ زنی شد که در کوتاهترین زمان ممکن به بهره برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: همچنین پارک بوستان این روستا نیز با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

فرماندار زرآباد ادامه داد: شرکت تعاونی خدمات صیادی صید با قلاب ۶۵۶۷ کلات زرآباد که برای ۳۰ نفر بصورت مستقیم و ۲۰۰ غیر مستقیم اشتغال ایجاد می‌کند به بهره برداری رسید.

این مسؤول بیان کرد: بهره برداری از رفع افت ولتاژ ۲۰ ولت که باعث تقویت روستا‌های نوار ساحلی شهرستان زرآباد خواهد شد و کلنگ ساخت پنج چشمه بهداشتی و مرمت و بازسازی سه خانه محرومین شهرستان زرآباد توسط قرارگاه محرومیت زدایی قدس و سپاه شهرستان از دیگر برنامه‌های هفته دهه فجر در این شهرستان بود.

محمدی خاطرنشان کرد: همچنین توزیع سی بسته کمک آموزشی بین دانش اموزان روستای توجک شهرستان زرآباد به همت سپاه شهرستان و دلجویی شورای اداری شهرستان زرآباد با خانواده شهید عارف هوتی از برنامه‌های پایانی روز دوم دهه فجر در شهرستان زرآباد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار