ایجاد اشتغال در استان اولویت کاری استاندار

استاندار کرمانشاه ایجاد اشتغال در استان را اولویت کاری خود در استان دانست و گفت : بی وقفه برای ایجاد اشتغال پایدار و ماندگار در استان تلاش خواهم کرد.

محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه در جلسه ستاد سرمایه گذاری استان که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، به نرخ بیکاری بالای استان و لزوم تلاش برای کاهش آن اشاره کرد و گفت : در جلسه هئیت دولت وقتی که وظیفه خدمت به استان کرمانشاه به بنده محول شد، خدمت دکتر رئیسی عرض کردم که نیاز‌ها و دغدغه‌های استان کرمانشاه را با سماجت و جدیت پیگیری خواهم کرد و از تمامی وزرای محترم هم انتظار دارم که در این راستا کرمانشاه را همراهی کنند.

وی با اشاره به بازدید‌ها و افتتاح‌های امروز در استان با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: بدون شک این بازدید‌ها و برنامه‌های افتتاحی و تصمیماتی که در جلسات اشتغالزایی و سرمایه گذاری استان کرمانشاه اتخاذ شده، در کاهش مشکل بیکاری استان تاثیرگذار خواهد بود.

وی گفت: در این سفر تصمیمات خوبی برای گشایش در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری، دغدغه‌های ریاست محترم جمهور و هئیت دولت و رشد و شکوفایی استان اتخاذ شد که امیدواریم نتایج خوبی برای مردم داشته باشد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار