بهره برداری از ۳۳ طرح فنی و عمرانی صدا و سیمای مازندران + تصاویر

سی و سه طرح فنی و عمرانی برای افزایش کیفیت تصاویر شبکه صدا و سیمای مازندران با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان بهره برداری شد.

سی و سه طرح فنی و عمرانی برای افزایش کیفیت تصاویر شبکه صدا و سیمای مرکز مازندران امروز جمعه ۱۴ بهمن با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان بهره برداری شد.

این طرح‌ها شامل تجهیزات استودیو تولید تلویزیون اچ دی، نصب و راه اندازی سیستم ارسال ماهواره خودرویی، نصب و راه اندازی استودیوی تلویزیونی، hd سازی واحد سیار تلویزیونی، راه اندازی ۹۸ سامانه دیجیتال، راه اندازی Ts در فرستنده‌های پرقدرت تلویزیونی سوردار و نمک آبرود، راه اندازی ۶ فرستنده رادیویی، است.

برقراری فیبرنوری با دو ورزشگاه سید رسول حسینی ساری، شهید وطنی قائمشهر و حسیسنه عاشقان ساری و نصب سایت مانیتورینگ در ۶۰ ایستگاه تلویزیونی کم قدرت، ، نصب سایت مانیتورینگ در ۶۰ ایستگاه تلویزیونی کم قدرت از جمله دیگر این طرح‌ها هستند.


برای بهره‌برداری از این طرح‌ها بیش از ۱۵۰  میلیارد تومان هزینه شده است.

در مراسم افتتاح این طرح‌ها عابدینی معاون استان‌ها و شریفی معاون فنی،آیت الله لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران، استاندار مازندران و جمعی از مسئولان استان حضور دارند.

بهره برداری از ۳۳ طرح فنی و عمرانی صدا و سیمای مازندران

بهره برداری از ۳۳ طرح فنی و عمرانی صدا و سیمای مازندران

 

توجه ویژه رسانه استانی به اطلس فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی استان

هادی ابراهیمی مدیر کل صدا و سیمای مازندران در آیین بهره برداری از این طرح‌ها با بیان اینکه صدا و سیما در مازندران در سال ۱۳۴۹ با یک فرستنده رادیویی آغاز به کار کرد، گفت: همه برنامه‌های صدا و سیما حتی برای مخاطبان خارج از کشور اکنون قابل دریافت است.

او افزود: شناساندن جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی مازندران، خرده فرهنگ ها، قابلیت‌های اقتصادی، معرفی نخبگان و پوشش مناسبت‌های ملی مذهبی از جمله اولویت‌های رسانه استانی بود که سبب همگرایی خوبی در استان شده است.

مدیر کل صدا و سیمای مازندران با بیان اینکه هیات‌های اندیشه ورز در رسانه استانی فعال شده اند، گفت: رسانه استانی در بزنگاه‌های تاریخی و حوادث غیرمترقبه تواسته است مرجعیت خبری خود را حفظ کند.

ابراهیمی ادامه داد: تلاش شده است در رسانه استانی از تشتت در سیاست گذاری خودداری و محور‌های ۱۲ گانه صدا و سیما را اجرایی کنیم

او افزود: رسانه استانی در چارچوب وظایف خود به اطلس فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی استان توجه ویژه‌ای دارد و تلاش کرده ایم بخشی از قوه محرکه برای توسعه اقتصادی، فرهنگی در استان باشیم.

ابراهیمی گفت: صدا و سیمای مازندران به دلیل شیوع کرونا برای اولین بار در کشور یادواره تلویزیونی شهدای استان را با حضور رزمندگان و خانواده‌های شهدا روی آنتن برد.

بهره برداری از ۳۳ طرح فنی و عمرانی صدا و سیمای مازندران + تصاویر

بهره برداری از ۳۳ طرح فنی و عمرانی صدا و سیمای مازندران + تصاویر

عمل جهادی در رسانه برای حل نابسامانی‌ها

آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در مراسم بهره برداری از طرح‌های فنی صدا و سیمای مرکز مازندران، گفت: سرمایه‌های علمی و فرهنگی فراوانی در مازندران وجود دارد و نقش مازندران در تقویت هویت ملی و تاریخی ایرانیان با تشکیل حکومت علوی بر کسی پوشیده نیست.

او با بیان اینکه تولید محتوای غنی نیازمند ابزار‌های قوی نیز است بر تقویت بیش از پیش زیرساخت‌های رسانه استانی تاکید کرد و افزود: غنا در تولید برنامه‌ها و تقویت نقاط قوت در رسانه سبب جذب بیشتر مخاطبان می‌شوند.

آیت الله محمدی لائینی ادامه داد: متاسفانه کسانی می‌خواهند ما را به قبل از انقلاب برگردانند و اینگونه القا کنند که پیشرفت در کشور تنها با کرنش در مقابل غربی‌ها امکان پذیر است اما تاریخ نشان داده است آن‌ها دوست نیستند و ما باید روی پای خودمان بایستیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه نابسامانی‌های فرهنگی در جامعه وجود دارد، از صدا و سیما قدردانی کرد و گفت: رسانه برای درمان نابسامانی‌های فرهنگی و اجتماعی انقلابی‌تر و جهادی‌تر عمل کند.

بهره برداری از ۳۳ طرح فنی و عمرانی صدا و سیمای مازندران + تصاویر

بهره برداری از ۳۳ طرح فنی و عمرانی صدا و سیمای مازندران + تصاویر

نمره بالای صدا و سیما در روشنگری

حسینی پور استاندار مازندران با بیان اینکه ۲۲۰ رسانه فارسی زبان در حال فعالیت علیه ایران هستند، گفت: دشمنی جریان سلطه با تفکر ناب اسلامی از همان ابتدای پیروزی انقلاب کلید خورد و در این سال‌ها اگرچه راهبرد دشمن در این دشمنی تغییری نکرده اما تاکتیک‌های دشمن متفاوت شده است.

او افزود: دشمن با امپراطوری رسانه‌ای که ایجاد کرده است اکنون تعیین می‌کند در فضای مجازی چه چیزی منتشر شود و چه چیزی منتشر نشود و به همین دلیل از انتشار تصاویر و اسم سردار سلیمانی جلوگیری می‌کنند.

استاندار مازندران ادامه داد: رسانه‌های معاند در اغتشاشات اخیر فضای رسانه‌ای را بگونه‌ای طراحی و اجرا کردند که در سه مرحله بنا بود اتفاقاتی در کشور بیفتد.

حسینی پور گفت: رسانه‌های معاند تلاش کردند با مدیریت پندار، مدیریت افکار و مدیریت رفتار مردم مردم را به این اغتشاشات همراهی کنند، اما صدا و سیما با وجود همه کاستی‌هایی که وجود دارد توانست با این توطئه مقابله کند.

او گفت: نمره صدا و سیما در روشنگری نمره بالایی است و رسانه ملی تنها رسانه‌ای است که در عصر حاضر مقابل امپراطوری رسانه‌ای دنیا مقابله کرد.

استاندار مازندران افزود: مازندران بعد از تهران هم به لحاظ کمیت و هم کیفیت بیشترین تعداد خبرنگاران و رسانه‌ها را دارد.

حسینی پور با بیان اینکه مازندران در همه فصول سال میزبان میلیون‌ها مسافر از همه نقاط کشور است، ادامه داد: باید در استان یک رسانه ملی با تولیدات متناسب با این فرهنگ‌ها و قومیت‌ها داشته باشیم.

بهره برداری از ۳۳ طرح فنی و عمرانی صدا و سیمای مازندران + تصاویر

بهره برداری از ۳۳ طرح فنی و عمرانی صدا و سیمای مازندران + تصاویر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار