۱۰ پروژه راهداری استان سمنان در دهه فجر به بهره برداری رسیدند

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از افتتاح ۱۰ پروژه راهداری طی دهه فجر خبر داد و گفت: از این پروژه‌ها ۳۰ روستای استان سمنان آسفالت شدند.

احسان منصور کیایی ابراز داشت: هدف از اجرای این طرح‌ها تسهیل در رفت و آمد هموطنان و جلوگیری از وقوع تصادفات در نقاط حادثه خیز و کمک به بهبود تردد زائران در مسیر حرم تا حرم محدوده استان سمنان بوده است.

وی ضمن بیان اینکه برای این طرح‌ها اعتباری معادل ۶۲۳ میلیارد ریال صرف شده است، افزود: این طرح‌ها مواردی نظیر بهسازی و آسفالت روستا‌های جنوب استان و روکش آسفالت محور جاده نظامی سمنان و دامغان-معلمان، اصلاح دو نقطه حادثه خیز استان و ... می‌شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با بیان اینکه دهه فجر امسال  نزدیک به ۳۰ روستای استان از نعمت آسفالت برخوردار می‌شوند، ابراز داشت: این طرح در روستا‌های سمنان، سرخه، دامغان، گرمسار و آرادان به اجرا درآمدند تا موجب تسهیل در رفت و آمد هم استانی‌های ساکن در این مناطق شود.

منصور کیایی بابیان اینکه قوس بعد از پیج لاسجرد نیز برداشته شد، تصریح کرد: احیا و بازسازی پل‌های روی رودخانه حبله رود، ایمن سازی نقاط پر تصادف، بهسازی و تکمیل محور علیان-امروان-صلح آباد مهمترین پروژه‌هایی هستند که طی دهه فجر اجرا شدند.

وی از آغاز عملیات اجرایی پنج طرح با اعتباری معادل بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال در سطح استان سمنان نیز خبر داد و افزود: علاوه بر اصلاح نقطه پر تصادف پیچ شیطان و تعریض ابنیه فنی محور سمنان-دامغان و احداث پل باکسی عبور پیاده و احشام قدرت آباد باید گفت از این طرح‌ها برای ۸۵ نفر نیز اشتغال ایجاد می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار