برگزاری جشنواره فیلم فجر از ۱۷ تا ۲۳ بهمن در سیستان و بلوچستان

مدیر کل فرهنگ ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به برنامه‌های دهه فجر گفت: جشنواره فیلم فجر از ۱۷ تا ۲۳ بهمن در استان برگزار می‌شود .

مدیر کل فرهنگ ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به برنامه‌های دهه فجر گفت: جشنواره فیلم فجر از ۱۷ تا ۲۳ بهمن در استان برگزار می‌شود که در این جشنواره ۱۴ تا ۱۶ فیلم برای پخش برنامه ریزی شده است و دو سینما هلال واشراق را برای این کار در نظر گرفتیم.

علی سرگزی در نشست خبری افزود: همچنین به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر برگزاری جشن‌های خاص را در استان خواهیم داشت.

مدیر کل فرهنگ ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان همچنین از اختتامیه هفتمین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های محلی استان در تاریخ ۲۰ بهمن نیز خبر داد.

سرگزی با اشاره به عملکرد مثبت فرهنگ ارشاد در جشنواره‌های کشوری ادامه داد: چند روز گذشته اختتامیه چهل یکمین جشنواره فجر را در تهران داشتیم. الحمدالله عزیزانمان و هنرمندانمان استان ما توانستند رتبه‌هایی را کسب کنند در حوز‌های هنر‌های تجسمی نیز بازهم استان سیستان و بلوچستان درخشید و نخستین استان از لحاظ ارسال اثار تجسمی به جشنواره با ۳۷۵ اثر رتبه اول در کشور بدست آورد همچنین در جشنواره فیلم فجر استان سیستان و بلوچستان درخشیده و فیلم حکم به بخش سیمرغ جشنواره فجر راه پیدا کرده است.

سرگزی از آغاز به کار و گشایش دبیرخانه بین مللی شعر پیامبر (ص) در استان نیز خبر داد.

علی سرگزی ادامه داد: برگزاری کارگاه‌های سبک زندگی اسلامی، دوره‌های پرسش و پاسخ درمدارس و دوره‌های گفتمان بومی در مساجد در تمامی شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری چهارمین جشنواره حفظ، تلاوت، مفاهیم قرآن و عترت و جشنواره استانی تجسمی فجر در استان نیز در آینده خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار