کشتی رنکینگ اتحادیه جهانی- زاگرب

کاویانی نژاد، گرایی و علیزاده در یک چهارم نهایی/ بادکان مغلوب شد

امین کاویانی نژاد، محمدعلی گرایی و ناصر علیزاده به دیدار یک چهارم نهایی رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی، جام اوپن زاگرب رسیدند.

روز نخست رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی، جام اوپن زاگرب امروز (جمعه) در شهر زاگرب کرواسی آغاز شد و نمایندگان اوزان ۷۷ و ۸۷ کیلوگرم کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

بر همین اساس در وزن ۷۷ کیلوگرم امین کاویانی نژاد در دور نخست سانان سلیمان اف دارنده مدال نقره جهان از آذربایجان را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه ۲ بر ۱ و ضربه فنی ریکاردو آبرسیا از ایتالیا را مغلوب کرد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. محمدعلی گرایی که در آنسوی جدول قرار دارد پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۵ خوآن آک از نروژ را مغلوب کرد. وی در دور بعد مقابل آیک مناتساکانیان دارنده مدال برنز جهان از بلغارستان با نتیجه ۷ بر صفر (سه اخطاره) به پیروزی رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

در وزن ۸۷ کیلوگرم حمیدرضا بادکان پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۵ بر ۱ سو ساکابه از ژاپن را مغلوب کرد. وی در دور بعد به مصاف استفان تاکاچ دارنده مدال طلای زیر ۲۳ سال جهان از مجارستان با نتیجه ۲ بر ۱ مغلوب شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند در گروه بازنده‌ها به کار خود ادامه دهد. ناصر علیزاده که در آنسوی جدول قرار دارد، پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۴ بر صفر مایمایتی کایسایر از چین را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد با نتیجه ۱ بر ۱ سیمون سیمونوویچ از لهستان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار