۳۸ طرح گازرسانی، هدیه دولت به مردم شهرستان خوسف

خط تقویتی خوسف - ماژان به نمایندگی از ۳۸ طرح شرکت گاز در شهرستان خوسف در سومین روز دهه فجر با حضور استاندار خراسان جنوبی به بهره برداری رسید.

 

طرح های عمرانی منتخب شهرستان خوسف در سومین روز دهه مبارک فجر با حضور استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان در این شهرستان افتتاح شد.

خط تقویتی خوسف - ماژان یکی از این طرح هاست که به نمایندگی از ۳۸ طرح شرکت گاز خراسان جنوبی در شهرستان خوسف با حضور استاندار، امام جمعه و فرماندار خوسف، شماری از مدیران استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

این طرح با هزینه‌کرد ۴۵ میلیارد تومان برای اجرای ۲۷ کیلومتر شبکه تغذیه انجام شده است.

گازرسانی به پنج روستا با اجرای هشت کیلومتر شبکه توزیع، نصب ۲۰ انشعاب با اعتبار هشت میلیارد تومان، گازرسانی به هفت واحد صنعتی و تولیدی با اعتبار چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و گازرسانی به مسکن محرومان روستا‌های خوسف با اعتبار پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان نیز همزمان افتتاح شد.

آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به ۲ واحد تولیدی و صنعتی، یک طرح جهش مسکن و ۱۳ روستا از دیگر برنامه‌های شرکت گاز برای شهرستان خوسف است.

گلخانه سبزی و صیفی‌جات روستای کلاته ملک شهرستان خوسف نیز امروز با حضور استاندار خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسید.

تولیدات گلخانه روستای کلاته ملک فلفل شمشیری است که برای صادرات جذابیت دارد.

جعفری رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: این گلخانه در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع و با سرمایه‌گذاری ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید که ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان آن تسهیلات بانکی بوده و با بهره‌برداری از این طرح برای ۱۵ نفر در حوزه کشاورزی استان اشتغال ایجاد شده است.

او افزود: بیش از ۱۴ طرح بخش کشاورزی همزمان با دهه فجر در شهرستان خوسف با ۲۱ میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد که شامل ۱۰ واحد گلخانه‌ای و چهار واحد استخر ذخیره آب و قنوات است.

استاندار خراسان جنوبی در ادامه سفر به خوسف، ساختمان مدیریت برق این شهرستان را افتتاح کرد؛ این ساختمان با زیربنای بیش از ۶۰۰ متر مربع و اعتبار بیش از چهار میلیارد و ۸۵۲ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

همزمان با دهه فجر ۱۵۶ طرحشامل شبکه فشار متوسط، شبکه فشار ضعیف و ۲۱۵ دستگاه ترانس با اعتبار ۲۰۲ میلیارد تومان در سراسر استان افتتاح می‌شود و بیش از ۳۰ هزار خانوار از مزایای آن‌ها بهره‌مند می‌شوند.

سهم شهرستان خوسف از طرح های  شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی ۱۲ طرح است.

همچنین با حضور استاندار خراسان جنوبی ۴۶ سوئیت به متراژ ۹۶۶ متر مربع در آستان مقدس امامزاده شاه سلیمان علی با اعتبار ۵ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

ایمانی فرماندار خوسف نیز گفت: ۷۵ طرح عمرانی و اقتصادی این شهرستان با اعتبار بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

او افزود: ۶۰ طرح دهه فجر امسال در شهرستان خوسف افتتاحی و ۱۵ مورد آغاز عملیات اجرایی است.

ایمانی بیان کرد: همچنین در سفر استاندار خراسان جنوبی به شهرستان خوسف ۳۵ میلیارد تومان اعتبار تصویب شد که در کنار چهار میلیارد تومان اعتبار سالانه در پیشرفت شهرستان بسیار مؤثر خواهد بود.

برچسب ها: دهه فجر ، افتتاح طرح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.