پرداخت ۴۰ درصد از مالیات اعلام شده بر خودرو‌های لوکس در اصفهان

مدیر کل امور مالیاتی استان اصفهان گفت: مطالبه مالیات از صاحبان بیش از هشت هزار و ۲۰۰ خودروی لوکس در استان اصفهان حدود ۷۰ میلیارد تومان اعلام شده است.

عباس مزیکی مدیر کل امور مالیاتی استان اصفهان گفت:مطالبه مالیات از صاحبان بیش از هشت هزار و ۲۰۰ خودرو لوکس در استان، حدود ۷۰ میلیاردتومان اعلام شده است.

او افزود: مهمترین مشکلی که درباره اخذمالیات از صاحبان خانه‌های خالی داریم موضوع اطلاعات است، داده‌های سامانه کشوری اعلام خانه‌های خالی مستند و مستدل نیست و عمده کسانی که جزو فهرست مالیات دهندگان خانه‌های خالی قرار گرفتند به دلایل موجه، به اطلاعات معترض بودند.

مدیر کل امور مالیاتی استان اصفهان گفت: امسال به سراغ ذی نفعان و صاحبان واقعی درآمد‌ها (شرکت‌های صوری یا شرکت‌هایی که از حساب یا کارت بانکی افراد بی بضاعت استفاده می‌کردند) که بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان مالیات مطالبه شده داشتند و پرداخت نکرده بودند رفتیم.

مزیکی افزود: همچنین امسال ۷۰ میلیارد تومان معوقه‌های سال‌های گذشته که کسی فکر پرداخت آن را نمی‌کرد، وصول شد.

مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان ادامه داد: با اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی با ساماندهی ۹۹ درصد دستگاه‌های کارت خوان در استان اصفهان، صاحبان ۱۲۰ هزار واحد صنفی اظهارنامه مالیاتی بیشتری نسبت به گذشته ارائه کردند.

مزیکی گفت: در خصوص مالیات ابرازی هم پارسال ۱۵۰ تا ۱۶۰ میلیارد تومان گرفتیم، ولی امسال این میزان افزون بر ۸۵۰ میلیارد تومان بود چرا که موئدی می‌داند راه فرار بسته شده و هم پرونده‌ها در حال رسیدگی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار