معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران:

دشمنان جوانان ما را هدف گرفته‌اند تا رفتار و عقاید را تغییر دهند

دریادار حبیب الله سیاری گفت: دشمنان تلاش می کنند تا رفتار جوانان ما را تغییر دهند و هر کاری تا کنون انجام داده اند بر تغییر رفتار و عقاید برای سلطه و چپاول بوده است.

دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران جمعه شب در همایش تبیینی انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارتش جمهوری اسلامی ایران که در محل سالن شهید منتظر قائم استانداری یزد با حضور مهران فاطمی استاندار و جمعی از اقشار مختلف برگزار شد،افزود: جوانان این مرز و بوم دشمن را می شناسند و بصیر و آگاه هستند و در صحنه های مختلف منشا تلاشهای دشمن شکن بسیار زیادی بوده اند و دانایی جوانان باعث پا در رکابی آنها برای حفظ نظام و انقلاب بوده و هست .

وی ادامه داد: قبل از انقلاب تصمیم سازی و تصمیم گیری در همه امور مملکت بر عهده آمریکایی ها بود و در تمام وزارتخانه ها بودند و تصمیم می گرفتند و ما فقط عامل اجرایی بودیم .

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی گفت: در ابتدای انقلاب اسلامی ایران با احساس خطری که استکبار داشت به عناوین مختلف سعی کردند از پیروزی انقلاب جلوگیری کنند و آخرین تلاش برای کودتا بود که با یک حرکت امام خمینی (ره )موفق نشدند و ایشان دستور داد ارتشی ها ظرف ۲۴ ساعت پادگانها را خالی کنند .

دریادار سیاری افزود: این آخرین حرکت استکبار بود که در آن مقطع خنثی شد و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و بعد از آن دشمنان سعی کردند انقلاب را شکست دهند و اولین کار بحث اختلافات قومی و مذهبی بود که دامن زدند و عناصر ضد انقلاب تلاش کردند ولی موفق نشدند همچنین ترور را در این کشور راه انداختند و ۱۷ هزار شهید ترور داریم.

وی ادامه داد: در ادامه با تحمیل یک جنگ به نظامی که تازه است ،در این راه تلاش کردند تا انقلاب را از پای بیندازند و این در حالی بود که هیچگونه تسلیحاتی نداشتیم و ۳۱ شهریور ۵۹ که جنگ را شروع کرد می خواست یک روزه کشور را تسخیر کند در حالیکه جوانان این مرز و بوم ، کمر دشمن را شکستند و ۸ سال جنگیدیم و سرافرازانه بیرون آمدیم و دشمن مردم انقلابی و جوانان را دست کم گرفته بود .

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی اظهار داشت: به برکت خون شهیدان و جوانانی که سینه سپر کردند و از ارزشها و انقلاب دفاع کردند این مرز و بوم حفظ شد و بعد از آن نیز با تحریم و انواع اقسام توطئه هایی که داشته و دارند برای این نظام دشمنی کردند .

سیاری افزود: دشمنان هر روز یک تحریمی را به ما وارد کردند و دشمن وقتی از این موارد به نتیجه نرسید در تهاجم فرهنگی ورود کرد و بعد از آن شبیخون فرهنگی داشتند و ناتوی فرهنگی به فرمایش مقام معظم رهبری بر علیه کشور ما ایجاد کردند و الان وارد جنگ نرم شده اند که هدف آن تسلط بر ذهن هاست و جوانان آینده ساز کشور ا هدف گرفته است .

وی ادامه داد: دشمنان می خواهند بر ذهن ها تسلط پیدا کنند و عقاید را تغییر دهند و باورها را هدف می گیرد و در این صورت افکار تغییر می یابد و باعث تغییر رفتار و سپس در مسیر دشمنان قرار خواهند گرفت و استعمار به بهانه آبادانی می آید ولی در نهایت به سرسپردگی و لشکرکشی و چپاول منجر خواهد شد .

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: یزدی ها همواره مردم انقلابی و عالم و خدا پرست و ولایی بوده اند و مخصوصا در دهم فرودین و همچنین دفاع مقدس که بیش از چهار هزار شهید را تقدیم انقلاب کردند و بنده در عزاداری ایام محرم به حسینیه ایران یزد آمده ام و اینگونه عشق و علاقه به امام حسین (ع) و اینگونه عزاداری را در هیچ کجا ندیدم.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی گفت: هم اکنون توسط جوانان این مرز و بوم و با تلاش شرکت های دانش بنیان هر چیزی که دشمنان ما را تحریم کردند را داریم و همه چیزهایی که مورد نیاز کشور است را توانایی تولید داریم و این توانمندی جوانان کشور است که پای کار آمده است .

حمید حکمت دبیر دبیرخانه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در استان یزد نیز در این همایش گفت: مسیری که در این سالها در انقلاب طی شده است جوان ایرانی هرگاه با اخلاق و آگاهانه و با تبیین اقدامات انجام شده ، ورود کردند موفق بودند و خیل عظیمی از جوانان در جبهه های مختلف درخشیدند و دو بازوی ارتش و سپاه هر دو مام ایران را حافظ هستند و نخواهند گذشت هیچ دشمنی دست درازی داشته باشد و فرمانده کل قوا حکیمانه و با درایت این دو بازو را فرماندهی می کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد نیز در این همایش گفت: یزدی ها همواره قدردان انقلاب و نظام هستند و ارتش جمهوری اسلامی نیز پیرو ولایت و همچنین در خدمت مردم و انقلاب بوده و در سیل اخیر یزد نیز به یاری مردم یزد آمد.

محمد علی شاه حسینی اظهار داشت: مادامی که همه ما به فرمایشات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب توجه داشته باشیم و متحد و همراه حرکت کنیم هیچ دشمنی نمی تواند بر علیه کشور ما توطئه کند .

وی اظهار داشت: ارتش سر افراز جمهوری اسلامی ایران همراه با دیگر نیروهای نظامی در حفظ این مرز و بوم جانفشانی های زیادی داشته است و بخصوص در خلیج نیلگون همیشه فارس که فرزندان ما در این نیروی همیشه قهرمان جانفشانی می کنند.

معاون توسعه مدیر یت و منابع و استانداری یزد گفت: ارتش مقتدر و تحت فرمان ولی امر بعنوان حافظ و پشتیبان این نظام همواره منشاء خدمات و تلاشهای سر افرازانه زیادی بوده و هست .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار