افتتاح بیش‌ از ۳۸۲ میلیارد تومان طرح در نیکشهر

در گرامیداشت دهه فجر بیش‌ از ۳۸۲ میلیارد تومان طرح در نقاط مختلف شهرستان نیکشهر کلنگ زنی و افتتاح می‌شود.

مجیب حسنی فرماندار نیکشهر گفت: این طرح‌ها و در بخش‌های عمرانی، آموزشی، ورزشی، کشاورزی، اقتصادی و اشتغالزایی در نیکشهر به بهره‌برداری و یا کلنگ زنی می‌شود که در مجموع نسبت به سال گذشته هم از نظر تعداد طرح‌ها و هم از لحاظ ارزش ریالی رشدی بیش‌از سه برابری داشته است.

مجیب حسنی بیان کرد: ۵۰۰ مسکن روستایی با ارائه تسهیلات بانکی در کنار ۲ طرح هادی روستایی با ۵۲ میلیارد تومان اعتبار، از شاخص‌ترین طرح‌هایی هستند که در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسند.

فرماندار نیکشهر افزود: طرح‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیز با ۱۸۹ میلیارد تومان اعتبار از جمله طرح‌های شاخص این روزها هستند که اتصال مرکز دهستان توتان مهمدان بخش بنت به راه آسفالت در امتداد مسیر کریدور شرق به غرب از مهمترین برنامه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: در دهه فجر چهار طرح زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در روستاهای جلائی کلگ، وفا، دسک و سررود در بخش های مرکزی و بنت افتتاح می‌شود.

حسنی افزود: بهره‌برداری از خط انتقال برق ملوران به آبگاه و کلنگ زنی خط ملوران به چاه علی برای بهبود وضعیت برق و رفع افت ولتاژ مردم منطقه کوچینک و آبگاه که یکی از دغدغه اصلی ما در حوزه برق رسانی بود در این روزها انجام می‌شود.

وی ادامه داد: بازسازی و مرمت قنوات و افتتاح پرورش مرغ گوشتی با ۳۲ میلیارد تومان اعتبار از جمله طرح‌های بخش کشاورزی و اقتصادی هستند.

فرماندارنیکشهر گفت: ۱۵۰ طرح مشارکتی بین بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان و سپاه ویژه مددجویان کمیته امداد و بهزیستی شهرستان به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: از مجموع بیش از ۳۸۲ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده برای طرح‌های دهه فجر امسال، ۲۴۸ میلیارد تومان برای طرح‌های قابل افتتاح و ۱۳۴ میلیارد تومان برای طرح‌هایی که کلنگ زنی می‌شود اختصاص یافته است.

حسنی گفت: با اجرای این طرح‌ها علاوه‌بر انجام کامل تعهدات اشتغالزایی نیکشهر، آمار اشتغالزایی شهرستان رشدی ۴۰ درصدی نسبت به سال گذشته داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار