نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام:

اقتدار و امنیت کشور در سایه شجاعت و فداکاری شهیدان است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: خانواده های شهدا حق سنگینی بر گردن همه دارند.

 همزمان با شب میلاد امام علی (ع) و بزرگداشت روز پدر، حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، حسن بهرام نیا استاندار ایلام و جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با پدر و خانواده شهیدان دارابپور و فتح الهی دیدار کردند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در این دیدار‌ها اظهار کرد: خانواده شهدا حق سنگینی بر گردن همه دارند و رفتار و اخلاق خانواده شهدا برای ما درس آموز است.

وی با بیان اینکه امشب در شب میلاد امام علی (ع) و روز پدر توفیق بزرگی برای ما محسوب می‌شود که در خدمت خانواده معظم شهدا باشیم، گفت: اقتدار و امنیت امروز کشور نیز در سایه شجاعت و فداکاری همه شهیدان است.

وی افزود: پدرانی که در این مسیر بدون هیچ چشمداشتی فرزندانشان را راهی جبهه کردند و صبر را برگزیدند جایگاه ویژه‌ای نزد خداوند دارند.

حسن بهرام نیا استاندار ایلام نیز در این دیدار‌ها ضمن تبریک میلاد امام علی (ع) و روز پدر، گفت: وقتی بزرگی و خلوص خانواده شهدا را می‌بینیم تعهد ما برای خدمت رسانی به مردم دوچندان می‌شود.

وی گفت: همه ما باید پیرو راه شهدا باشیم و در راه خدمت به مردم همواره ثابت قدم باشیم.

وی افزود: عزت، اقتدار و امنیت کشور به برکت صبر خانواده شهدا است چراکه این خانواده ها، فرزندان خود را برای اعتلای این نظام فدا کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.