مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام:

مشعل گاز در ۱۷ روستا و واحد صنعتی در دهلران روشن شد

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: مشعل گاز در ۸ روستا و ۹ واحد تولیدی و صنعتی در دهلران روشن شد.

طی آئینی و با حضور نماینده حوزه جنوب استان در مجلس، معاون سیاسی‌امنیتی استانداری ایلام، فرماندار ویژه دهلران، مدیرعامل شرکت گاز استان و جمعی از مسئولان محلی، مشعل گاز در ۸ روستا و ۹ واحد تولیدی و صنعتی در دهلران روشن شد.

 محمود کشاورز مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام در این مراسم گفت: این روستا‌ها شامل خربزان بالا و پائین، سرکمر، بیشه‌دراز، سادات عین‌غائم، چم‌هندی، ابوغویر، صمانه و ۹ واحد تولیدی و صنعتی هستند که در مجموع برای گازرسانی به این روستا‌ها و صنایع بیش از ۵۱ هزار‌متر شبکه توزیع گاز اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه برای گازرسانی به این تعداد صنایع ۱۳ میلیارد و ۶۰۷ میلیون ریال از محل اعتبارات شرکت ملی گاز ایران هزینه شده است، اظهار داشت: شرکت گاز استان در راستای تحقق نامگذاری سال جاری، گازرسانی به واحد‌های صنعتی و تولیدی را در دستور کار قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه برای گازرسانی به این تعداد روستا ۲۰۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت ملی گاز ایران هزینه شده است، بیان کرد: با گازرسانی به این تعداد روستا، بیش از ۳۱۲ خانوار از نعمت گاز برخوردار شدند.

وی ادامه داد: دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به مناطق کمتر‌ برخوردار و مرزی استان دارد که تلاش می‌شود تا پایان سال آینده، در اقصی نقاط استان روستا‌هایی که از نظر سرانه هزینه خانوار دارای قابلیت گازرسانی هستند، گازدار شده و به اتمام برسند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه با گازرسانی به این تعداد روستا، ضریب نفوذ گازرسانی در روستا‌های دهلران به ۹۹ درصد افزایش می‌یابد، گفت: خدمات رسانی و رساندن سوخت پاک در مناطق روستایی این استان بالاتر از میانگین کشوری است و هم‌اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و بیش از ۹۸ درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

وی از گازرسانی به روستای هاویان تا پایان سال‌جاری خبر داد و افزود: برای گازرسانی به این روستا ۲۱ میلیارد ریال هزینه خواهد شد و در مجموع ۲۰ خانوار ساکن در روستا نیز از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.