اولویت دولت تکمیل طرح‌های نیمه تمام است

استاندار لرستان گفت: با توجه به اینکه طرح‌های نیمه تمام بسیاری در کشور و در استان وجود دارد اولویت و سیاست دولت تکمیل همین طرح‌های ناقص و ناتمام است.

فرهاد زیویار در آیین کلنگ‌زنی بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی امیرالمومنین (ع) چغابل، اظهار کرد: ساخت این بیمارستان حق مردم شریف و مظلوم رومشکان بود که با وجود اینکه در کلنگ‌زنی و آغاز یک پروژه عمرانی با محدودیت‌های زیادی مواجه هستیم.

وی افزود: بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی امیرالمومنین (ع) مربوط به شهرستان رومشکان کلنگ‌زنی پس از نهایی شدن آزمایشات خاک با ۱۸ میلیارد تومان اعتبار پس از برگزاری مناقصه به پیمانکار واگذار می‌شود.

استاندار لرستان یادآور شد: این آیین‌ها سنتی که بعد از انقلاب به وجود آمده، چون مردم کار بزرگی را برای ایجاد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، با همراهی امام مردم و انقلاب و رهبر معظم انقلاب انجام دادند، مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز در همین ایام کارنامه‌ای از خدمتگزاری‌هایی که انجام دادند ارائه می‌دهند، به این جهت است که بگوییم تمام تهدید‌ها و تحریم‌هایی که علیه مردم انجام می‌شود، ولی به پشتوانه خود مردم و امکانات داخل صورت می‌گیرد.
وی ادامه داد: اگر در خیلی از مبادلات و ارتباطات را به روی مردم ببندند، ولی همیشه امکان انجام کار وجود دارد.
زیویار بیان کرد: الان در کشور کلنگ‌زنی‌ها کم شده، ولی استثنا‌هایی وجود دارد که در بخش‌های آبرسانی و محرومیت‌زدایی و گاهی اوقات خاص در بخش‌های اعتبارات عمرانی دولتی اختصاص پیدا می‌کند.
استاندار لرستان افزود: در بخش خصوصی کلنگ‌زنی زیاد داریم، ولی برای کار‌های عمرانی به ندرت این اتفاق می‌افتد، دلیل آن این است که وظیفه خادمان مردم و مسوولان خدمت‌رسانی است.
وی تصریح کرد: در این ایام کارنامه‌ای ارائه می‌شود مربوط به شخص نیست، در این زمینه دانشگاه علوم پزشکی در خط مقدم بوده و با اعتقاد این کار را انجام می‌دهند.

استاندار لرستان یادآور شد: همچنین امروز ۵۱ واحد مسکونی توسط کمیته امداد تحویل و همچنین دو ایستگاه پمپاژ امروز راه‌اندازی شدند و ۲۵۰ هکتار زمین آبی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.