محمدی:

بصیرت مردم عامل شکست نقشه‌های دشمنان است/ وحدت و همدلی نیاز امروز کشور

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کازرون با اشاره به توطئه‌های دشمنان در طول انقلاب اسلامی گفت: بصیرت و آگاهی مردم باعث شکست نقشه‌های دشمنان انقلاب اسلامی در این ۴۴ سال است.

حجت‌الاسلام والمسلمین رسول محمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کازرون گفت: دست یاری و نصرت الهی همیشه یاور انقلاب اسلامی در صحنه‌ها و رخداد‌ها بوده است.

او با اشاره به آیه ۵ سوره مبارکه ابراهیم، گفت: راه نجات مردم از ظلمات، یاد قهر و قدرت خدا نسبت به ستمگران و توجّه به الطاف او نسبت به گذشتگان است و وعده خداوند در یاری در مقابل ستمگران و ظالمان در طول تاریخ بسیار تکرار شده است.

محمدی گفت: بزرگترین نقشه‌های دشمنان در طول تاریخ کشور در سال‌های ۷۸،۸۸،۹۸ و فتنه اخیر به حول و قوه الهی نقشه بر آب شد و به فرموده مقام معظم رهبری دشمنان در محاسباتشان علیه کشور غلط عمل کردنند، چون کشور دارای مردمی مومن، انقلابی و با بصیرت هستند و به خوبی دشمن‌شناس هستند.

او با بیان اینکه بصیرت و آگاهی مردم باعث شکست نقشه‌های دشمنان انقلاب اسلامی در این ۴۴ سال است، افزود: امروز پیام انقلاب اسلامی برای جهانیان مخابره می‌شود و به حول قوه الهی در این برهه حساس روز به روز شاهد انشقاق و اختلاف هر چه بیشتر در بین دشمنان هستیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کازرون تاکید کرد: وحدت، همدلی و برادری نیاز امروز کشور است و دشمنان با برنامه‌ریزی خصوصاً در میان قومیت‌ها به دنبال از بین بردن اتحاد و یکدلی مردم در کشور هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار