آغاز مسابقات فوتبال جوانان لیگ مناطق کشور در همدان

مسابقات فوتبال رده سنی جوانان لیگ مناطق کشور امروز به میزبانی شهر همدان آغاز شد.

علی بلالی گفت:در این پیکار‌ها که در دور مقدماتی گروه هشت لیگ مناطق کشور برگزار می‌شود، چهار تیم اتحاد مریوان، شهید امینی همدان، ستارگان آبی ایلام و آکادمی ذوالفقارنسب سنندج حضور دارند.

او گفت:این پیکار‌ها با یک روز تاخیر به دلیل بارش برف، از امروز به میزبانی همدان آغاز شده و طبق برنامه ستارگان آبی ایلام با اتحاد مریوان دیدار می‌کنند و شهید امینی همدان نیز به مصاف آکادمی ذوالفقارنسب سنندج به میدان خواهد رفت.

 دبیر هیات فوتبال همدان در این باره گفت: مسابقات فوتبال رده سنی جوانان لیگ مناطق کشور به صورت دوره‌ای تا چهارشنبه نوزدهم بهمن ماه جاری به میزبانی ورزشگاه شهید شمسی پور همدان ادامه دارد.

به گفته بلالی تیم برتر این دوره از رقابت‌ها جواز حضور در مرحله بعدی لیگ فوتبال مناطق کشور در رده سنی جوانان را به دست خواهد آورد.

او گفت: همچنین مسابقات فوتبال رده نونهالان مناطق کشور با حضور تیم‌های آریان همدان، شهدای سرپل ذهاب، آبی پوشان ایلام، آبیدر سنندج و آکادمی ذوالفقارنسب از ۱۷ الی ۲۳ بهمن ماه جاری به میزبانی همدان برگزار خواهد شد.

 دبیر هیات فوتبال همدان در این باره گفت: در گروه‌های پنج تیمی ۲ تیم و در گروه‌های چهار تیمی یک تیم از دور مقدماتی لیگ فوتبال مناطق کشور در رده‌های سنی پایه به دور دوم صعود می‌کنند.

بلالی می گوید همدان همواره میزبان شایسته‌ای برای برگزاری مسابقات مختلف فوتبال و فوتسال بوده و بهترین شرایط را برای تیم‌ها مهیا کرده‌ایم.

استان همدان دارای ۱۰ هزار مربی و بازیکن فوتبال در رده‌های سنی مختلف است.

منبع ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار