دهه فجر فرصت مناسبی برای بازخوانی تاریخ انقلاب است

سرپرست فرمانداری قصرقند گفت: ایام الله مبارک دهه فجر فرصت مناسبی برای بازخوانی تاریخ انقلاب و حقایق نهضت حضرت امام خمینی (ره) برای نسل جوان امروز است.

مرتضی سایگانی گفت: از زمان پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دشمنان اسلام و انقلاب بدنبال ضربه زدن به انقلاب و ملت بزرگ ایران بودند.

وی ادامه داد: دهه مبارک فجرفرصت مناسبی برای بازخوانی تاریخ انقلاب و حقایق نهضت حضرت امام است، با مطالعه تاریخ انقلاب خواهیم فهمید که انقلاب اسلامی نجات بخش بسیاری از اقشار آسیب پذیر و محروم جامعه بوده است.

سرپرست فرمانداری قصرقند گفت: در دوران طاغوت درصد کمی از مردم ایران از خدمات گوناگون برخوردار بودند و بخش اعظم جامعه در شهر‌ها و روستا‌ها با فقر و محرومیت دست و پنجه نرم می‌کردند.

وی ادامه داد: امروز کشور را که با قبل از پیروزی انقلاب مقایسه می‌کنیم به عینه می‌بینیم به برکت نظام و انقلاب در سراسر مملک شاهد پیشرفت و رونق و ترقی در همه بخش‌ها و زمینه‌های عمرانی و آبادانی، دانش‌های نظامی و هسته‌ایی صلح آمیز با وجود جوانان نخبه و دانشمند هستیم.

سایگانی افزود: از سال‌های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی امام راحل مبارزات خود را علیه رژیم شاه آغاز کرد و بعد از سال‌ها مبارزات مردمی، انقلاب به پیروزی رسید.

وی تصریح کرد: امروز در دنیا این کشور منحصر بفرد است و این نظام و انقلاب در دنیا درخشش خاصی دارد و همه ستمدیدگان دنیا با تأسی از این انقلاب به موفقیت دست می‌یابند و ما باید قدر این انقلاب و نظام را بدانیم و برای مستحکم کردن پایه‌های آن با وحدت و تعامل و همدلی در سایه توجه به منویات مقام معظم رهبری تلاش کنیم.

سرپرست فرمانداری قصرقند گفت: ۶۳طرح در بخش‌های عمرانی، مسکونی، آموزش و پروش، بهداشت و درمان، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، صنعت و معدن، برق، جهاد کشاورزی و میراث و فرهنگی با اعتباری بیش‌از ۲۷۳ میلیارد تومان گرامیداشت دهه فجر در حال کلنگ زنی و افتتاح است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار