۶ طرح گرامیداشت دهه فجر در کنارک افتتاح و کلنگ‌زنی شد

فرماندار کنارک گفت: ۶ طرح عمرانی، راه‌سازی و بنیاد مسکن گرامیداشت چهارمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی شد.

عبدالغفور حوت در حاشیه افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های دهه فجر گفت: این طرح‌ها شامل کلنگ ۳۰ واحدی مسکن شهری با اعتبار بیش‌از ۲۴۰ میلیارد ریال در روستای سعید آباد، افتتاح پروژه آسفالت معابر با متراژ هفت هزار مترمربع در روستای مومان پایین با اعتبار ۱۹ میلیارد ریال، بهره‌برداری یک واحدمسکونی به نمایندگی از ۵۵۰ واحد مسکونی تکمیل شده بازسازی سیل ۱۳۹۸ بصورت نمادین در روستای مومان بالا است.

وی بیان کرد: افتتاح پروژه آسفالت معابر روستای پزم تیاب با متراژ هفت هزار و ۶۰۰ مترمربع با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان، افتتاح کارگاه محصولات مسلح و غیر مسلح بتنی با ظرفیت یک‌هزار و ۵۰۰ تن با میزان سرمایه گذاری ۵۲ میلیارد ریال از دیگر طرح‌های افتتاح شده امروز است.

فرماندار کنارک با اشاره به اینکه ۵۰ پروژه با اعتبار ۲۹۱ میلیارد تومان ویژه دهه فجر در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد افزود: مسوولان در این ایام به بهترین شکل ممکن خدمات نظام را اطلاع رسانی کنند و بر تبیین و معرفی دستاورد‌ها و اقدامات امیدآفرین نظام و خدمتگزاران مردم در دولت سیزدهم اهتمام ویژه داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار