تصویب لایحه تعیین بهای خدمات شرکت‌های حمل و نقل

در جلسه علنى امروز شوراى شهر تهران، لایحه تعیین بهای خدمات صدور و تمدید پروانه بهره برداری شرکت‌های حمل و نقل بار در شهر تهران با ۱۹ رأی موافق به تصویب رسید.

پوریا علیمردانی در جلسه علنى شوراى شهر تهران با اشاره به لایحه تعیین بهای خدمات صدور و تمدید پروانه بهره برداری شرکت‌های حمل و نقل بار در شهر تهران اظهار کرد: تعداد زیادی از شرکت‌های حمل و نقل ساماندهی شده و مجوز دریافت کرده اند، صدور مجوز شرکت‌های حمل دارو، مواد غذایی و حتی حمل نخاله درون شهری زیر نظر شهرداری است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک سوار‌های شهرداری تهران با بیان اینکه مبلغ پنج میلیون تومان بهای عوارض صدور مجوز برای ابتدای کار پیشنهاد شده است، یادآور شد: به طور کلی ساماندهی بار در محدوده شهری تهران، چند سالی است که با نظم و جدیت بیشتری دنبال می‌شود.

در ادامه سید جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران بیان کرد: ساماندهی شرکت‌های حمل بار درون شهری به شهرداری‌ها واگذار شده است، چند سالی است سازمان پایانه‌ها به دنبال راه اندازی سامانه‌ای برای صدور مجوز شرکت‌های حمل بار هستند.

وی با اعلام اینکه برای صدور مجوز در سال اول پنج میلیون تومان و برای تمدید آن سالیانه ۲ میلیون تومان پیش بینی شده است، گفت: در تاکسیرانی ۱۵ میلیون تومان و برای شرکت‌های برابری نیز همین مبلغ از سوی وزارت کشور دریافت می‌شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه برای جلوگیری از فشار به رانندگان و شرکت‌ها رقم پنج میلیون تومان پیش بینی شده است، یادآور شد: تا امروز بار درون شهری مدیریتی نداشته و امروز در حال فراخوان و جذب و ساماندهی هستیم و به همین دلیل رقم پنج میلیون تومان پیش بینی شده است.

گفتنی است لایحه تعیین بهای خدمات صدور و تمدید پروانه بهره برداری شرکت‌های حمل و نقل بار در شهر تهران با ۱۹ رأی موافق به تصویب رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار