بازهم کلاهبرداری به بهانه پرداخت وام

شخصی که با بهانه پرداخت وام به آشنایان خود اقدام به کلاهبرداری ۱۰ میلیارد ریالی کرده بود، توسط پلیس آگاهی شهرستان چهارباغ شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ "محمد معظمی گودرزی" جانشین فرمانده انتظامی استان البرز  بیان داشت: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری با بهانه پرداخت وام قرض الحسنه، به پلیس آگاهی شهرستان چهارباغ، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

او افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که شخصی با چرب زبانی و روش های متقلبانه اطرافیان و آشنایان خود را به بهانه پرداخت وام یک میلیارد ریالی اغواء و پس از دریافت ۵۰۰ میلیون ریال از هر شخص، متواری شده و پاسخگوی نامبردگان نبوده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز گفت: علی رغم حرفه ای عمل کردن متهم و نگذاشتن هیچ گونه ردی از خود، با این وجود کارآگاهان با تلاش‌های بی‌وقفه و به کارگیری اقدامات پلیسی و اطلاعاتی مخفیگاه متهم را در شهرستان ساوجبلاغ شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را دستگیر کردند.

او با اشاره به اعتراف متهم به ۱۷ فقره کلاهبرداری به ارزش ۱۰ میلیارد ریال گفت: همه مال باختگان پرونده شناسایی و به همراه متهم برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.