هشدار بزرگترین بانک آمریکا درخصوص سرمایه گذاری در اراضی اشغالی

بانک جی پی مورگان آمریکا درباره خطر سرمایه گذاری در اراضی اشغالی به واسطه سیاست‌های نتانیاهو هشدار داد.

بانک جی پی مورگان، هشدار بزرگترین بانک آمریکا در پی تصمیم کابینه جدید رژیم صهیونیستی به ریاست بنیامین نتانیاهو برای اصلاح دستگاه قضایی این رژیم، درباره خطر سرمایه گذاری در آنجا هشدار داد.

کانال دوازدهم تلویزیون عبری یادداشتی از بانک جی پی مورگان آمریکا منتشر کرد که در آن درباره افزایش خطرات سرمایه گذاری در اسرائیل به سبب برنامه کابینه برای اصلاح دستگاه قضایی و التهابات ژئوپلتیک هشدار داده شده است.

در این یادداشت آمده است: خطرات در بازار‌های محلی اسرائیل افزایش یافته است و تنش‌های ژئوپلتیک رو به افزایش نیز به نگرانی‌های سرمایه گذاران از برنامه اصلاحات قضایی افزوده شده و اصلاحات قضایی نگرانی‌هایی درباره فضای سرمایه گذاری در آنجا ایجاد کرده است.
جی پی مورگان، اعتراضات گسترده داخلی علیه اصلاحات را نشان دهنده تغییرات گسترده در اراضی اشغالی دانسته است. به گفته این نهاد برجسته بانکی، ممکن است این اوضاع در اسرائیل به کاهش رتبه اعتباری آن منجر شود.

این یادداشت به شکل گسترده در رسانه‌های اسرائیلی پوشش داده شده و ممکن است بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را که پیش از این گفته بود جی پی مورگان به سرمایه گذاری در اسرائیل اعتماد دارد، در تنگنا قرار دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار