افتتاح مرکز جوار کارگاهی در زاهدان

مرکز جوار کارگاهی شرکت صنایع فلزی هامون سازه با صدور مجوز توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

جلیل شهریاری مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای استان سیستان و بلوچستان   گفت: مهمترین ماهیت و ظرفیت یک واحد تولیدی در توانمندی و کارآمدی نیروی انسانی آن مجموعه است.

وی با اشاره به اهمیت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای تضمین اشتغال و ورود به صنایع و کارآمدی را از ویژگی‌های بارز افرادی دانست که دارای مهارت هستند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سیستان و بلوچستان افتتاح مرکز بین کارگاهی شرکت صنایع فلزی هامون سازه و پیوستن این شرکت را به خانواه بزرگ آموزش فنی و حرفه‌ای استان را مؤثردر کاهش بیکاری و بهبود معیشت افراد منطقه خبر داد.

جلیل شهریاری اظهار کرد: ایجاد مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای جوار کارگاهی عامل ارتقای مهارت باهدف کاهش هزینه‌های جانبی تولید، استفاده بهینه از امکانات آموزشی جهت شاغلین، صیانت از نیروی کار و همچنین تربیت نیروی کار ماهر و نیمه ماهر در دستور کار اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای قرار دارد.

قاسمی رئیس هیئت مدیره شرکت صنایع فلزی هامون سازه تبدیل مهارت به ثروت را از ثمرات مراکز جوار و بین کارگاهی در صنایع عنوان کرد.

وی با اشاره به رشد سریع تکنولوژی در حوزه ساختار‌های فلزی، تعامل وهمکاری بین صنایع و نهاد‌های آموزشی بخصوص آموزش فنی و حرفه‌ای را در به روز کردن و ارتقای سطح مهارت نیروی انسانی شاغل در این حوزه‌ها را مهم دانست.

لازم به ذکر است شرکت صنایع فلزی هامون سازه در سال ۱۳۷۰ با هدف طراحی و تولید استراکچر‌های فلزی در کارخانه به وسعت ۲۶۰۰۰ مترمربع و با ظرفیت ۲۰.۰۰۰ تن تولید سالیانه در استان سیستان و بلوچستان پا به عرصه وجود گذاشت.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار