تبلیغات جاسوسی در پوشش بازی‌های یارانه‌ای

علیرغم قانون مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه صلح و امنیت، براساس گزارشات مردمی در سامانه سوت‌زنی شاهد تبلیغات جاسوسی در بازی‌ ایرانی پاسور هستیم.

طبق قانون مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه صلح و امنیت هرگونه تبلیغ و همکاری با فعالیت‌های این رژیم در جمهوری اسلامی ممنوع است، با این حال براساس گزارشات مردمی در سامانه سوت‌زنی خبرگزاری، شاهد تبلیغ سرویس موساد در بازی پاسور ایرانی هستیم.

تبلیغات جاسوسی در پوشش بازی‌های یارانه‌ای

برای کسب اطلاعات بیشتر با یکی از گزارشگران ارتباط گرفتیم که وی درباره‌ی بازی پاسور اظهار کرد: برنامه پاسور حکم با ۴ میلیون نصب را از کافه‌بازار دانلود کردم که تبلیغات مختلفی را حین بازی نشان می‌داد، تا این که چندین بار تبلیغ همکاری اطلاعاتی با رژیم صهیونیستی را دیدم که برایم جای تعجب بود.

تبلیغات جاسوسی در پوشش بازی‌های یارانه‌ای

وی سایت ارائه خدمات در راستای جذب نیرو برای رژیم تروریست را معرفی کرد و افزود: بسیاری از این تبلیغات سوء از طریق سایت HR در برنامه‌های مختلف نشان داده می‌شود، به نحوی که این سایت با هدف تامین منابع انسانی و آموزش نیرو‌های کار بستر مناسبی برای گسترش شبکه جاسوسی موساد از طریق تبلیغ آن با شرایط ویژه مانند حقوق عالی و جذابیت شغلی در برنامه‌های مختلف مانند بازی‌های یارانه‌ای، خدمات بانکی و ... است.

تبلیغات جاسوسی در پوشش بازی‌های یارانه‌ای

این گزارشگر ضمن تاکید بر این که رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند تا وجهه‌ی تروریستی و اشغالگری خود را با بازی‌های یارانه‌ای به فرهنگ کشور‌ها تحمیل کند، ادامه داد: رژیم اشغالگر قدس که شاهد تضعیف اعتبار بین‌المللی خود است، در تلاش است تا اقدامات تروریستی خود را در قالب بازی‌های یارانه‌ای توجیه کند، به نحوی که اقدامات گسترده‌ای را برای تولید بازی‌های خشن با گرایش به انحرافات اخلاقی پیش گرفته است.

تبلیغات جاسوسی در پوشش بازی‌های یارانه‌ای

با توجه به آنچه مطرح شد، لازم است دستگاه‌های امنیتی در راستای جلوگیری از سوءاستفاده دشمنان از ظرفیت‌های داخلی برای اهداف شوم خود، عاملان متخلف را شناسایی و برخورد قاطع و قانونی لازم را داشته باشند.

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.