آیین‌های افتتاح طرح در پنجمین روز دهه فجر در گیلان

در پنجمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، آیین‌های افتتاح طرح‌های تولیدی، آموزشی، بهداشتی و عمرانی در استان گیلان برگزار شد.

در دهه مبارک فجر امسال یک‌هزار و ۱۰۹ پروژه عمرانی در بخش‌های محرومیت‌زدایی، آب و فاضلاب، برق، گازرسانی، روستایی، شهرداری، اقتصادی و تولیدی گیلان با شعار «ایران استوار، ۴۴ سال افتخار» و حدود ۴ هزار و ۴۷۰ میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد.

همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، ۶۴۰ طرح عمرانی به بهره برداری رسید؛ برای اجرای این طرح‌ها که در ۱۲ شهرستان اجرا شده است، در مجموع حدود ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه شد.

طرح‌های عمرانی شهرستان‌های ماسال و رضوانشهر با حضور استاندار گیلان به بهره برداری رسید.

در پنجمین روز از دهه مبارک فجر؛ ۴۰۰ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد گیلان با حضور استاندار به صورت همزمان در شهرستان ماسال افتتاح شد.

این واحد‌های مسکونی مددجویی در مجموع با ۱۹ هزار و ۱۲۰ متر زیربنا به بهره‌برداری رسیده و بیش از ۷۳ میلیارد تومان برای این واحد‌ها هزینه شده است.

افتتاح ۳ واحد آموزشی در ماسال

امروز همچنین ۳ واحد آموزشی شامل ۱۲ کلاس درس با زیربنای ۷۰۸ مترمربع با ۸۸ میلیارد ریال در ماسال افتتاح شد.

افتتاح ۳ واحد آموزشی در ماسال

اسدالله عباسی، استاندار گیلان در آیین افتتاح این واحد‌های آموزشی به تلاش دولت در ساخت و تأمین مسکن اشاره کرد و گفت: ۸ هزار و ۷۰۰ واحد مسکن ملی در استان در حال احداث است و تقریبا ۲ هزار واحد بیشتر از مبلغ واریزی متقاضیان ساخت مسکن اجرایی شده است.

او با بیان اینکه تاکنون ۶ هزار و ۸۰۰ متقاضی مسکن در گیلان مبلغ اولیه ۴۰ میلیون تومان را واریز کرده‌اند، تعهدات طرح ملی مسکن در دوره اول در استان را ۳۰ هزار نفر اعلام کرد و افزود: جانمایی ساخت ۲۷ هزار واحد مسکونی در گیلان انجام گرفته و زمین برای ساخت آماده است.

بهره برداری از مرکز خدمات جامع سلامت روستایی در رضوانشهر

در پنجمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی؛ همچنین مرکز جامع خدمات سلامت روستایی دهستان خوشابر در شهرستان رضوانشهر با حضور استاندار به بهره‌برداری رسید.

برای تجهیز این مرکز که با اعتبار حدودا ۴ میلیارد تومانی احداث و در ساختمانی به متراژ ۴۷۵ مترمربع افتتاح شد، ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار صرف شده است.

آیین‌های افتتاح طرح در پنجمین روز دهه فجر در گیلان

مرکز جامع خدمات سلامت خوشابر ۲ مرکز بهداشت گالش‌خیل و شانکاور را تحت پوشش دارد و شامل پزشک خانواده، ماما، تزریقات و بهداشت خانواده است.

زمین این مرکز خدمات جامع سلامت که امروز به بهره‌برداری رسید، توسط الله‌قلی تیموری نژاد دشتمیانی، از خیرین بنام رضوانشهری اهدا شده بود.

افتتاح ۳ واحد آموزشی در رضوانشهر

عصر امروز همچنین ۳ واحد آموزشی شهرستان رضوانشهر با حضور استاندار گیلان افتتاح شد.

این واحد‌های آموزشی شامل ۸ کلاس درس با ۴۸۲ مترمربع زیربنا با ۷۹ میلیارد ریال اعتبار نوسازی مدارس استان گیلان احداث شده است.

بهره برداری از یک کارخانه تولیدی در رضوانشهر

آیین‌های افتتاح طرح در پنجمین روز دهه فجر در گیلان

شهرستان رضوانشهر امروز به مناسبت دهه مبارک فجر شاهد افتتاح یک کارخانه تولید دستکش لاتکس با سرمایه گذاری ۱۷ میلیارد تومان، تولید سالانه ۱۵ میلیون جفت و با ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات از محل تبصره ۱۸ و منابع داخلی و ایجاد اشتغال مستقیم برای ۵۲ نفر و غیرمستقیم ۲۰۰ نفر بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.