استاندار: گزارش مدیران سیستان و بلوچستان باید در میدان قابل لمس باشد

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: نتیجه گزارشاتی که توسط مدیران در جلسات مختلف ارائه می‌شود در کف میدان و به صورت عملی باید در این استان قابل لمس باشد.

محمد کرمی در شورای اداری گلشن ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک ایام مبارک دهه فجر اظهارداشت: مهمترین مسوولیت مدیران خدمت به مردم است و این جزء وظایف ذاتی آنان محسوب می‌شود، بنابراین مسوولان نباید خود را به اتاق کارشان محدود کنند و فقط منتظر مراجعه‌ مردم باشند.

وی ادامه داد: کار و تلاش عین عبادت است بنابراین هنگامی که با تمام توان در راه خدمت به مردم کار کردیم، خداوند به آن برکت می‌دهد.

استاندار سیستان و بلوچستان اذعان کرد: مردم باید پای کار بیایند چرا که هر جا به موفقیتی رسیدیم به دلیل حضور حداکثری مردم بوده است.

وی خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از مهاجرت، روستاها باید جذابیت داشته باشد بنابراین باید روستاها را تقویت کنیم چرا که تامین و امنیت غذایی اهمیت بسزایی دارد.

کرمی تاکید کرد: بیش‌از ۶ هزار کیلومتر راه روستایی در سیستان و بلوچستان داریم که باید با یک برنامه‌ریزی درست و مدون بهسازی شوند.

وی با تاکید بر افزایش سهمیه آرد در سیستان و بلوچستان اظهارداشت: در اعطای امتیاز نانوایی نباید انحصاری عمل کنیم چرا که باید تعداد نانوایی‌ها آن‌قدر زیاد شوند که نانوایی‌ها وارد فضای رقابتی و افزایش کیفیت نان شوند.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سهمیه آردی که به‌ نانوایی‌ها تعلق می‌گیرد، ضمان شرعی دارد بنابراین خرید و فروش آن غیرمجاز است و در این زمینه‌ دستگاه‌های نظارتی باید رسیدگی کنند.

وی خاطرنشان کرد: همدلی و همبستگی ارزش و اهمیت فراوانی دارد پس همه دستگاه‌ها دست به دست هم دهید چراکه وقتی به یکدیگر کمک کردید شهر براحتی آباد می‌شود.

کرمی تصریح کرد: اختلاف برای هر مجموعه‌ای به مثابه سم مهلک و کشنده است و باعث کندی پیشرفت و عدم توسعه می‌شود و این امر اصلا با آموزه‌های دینی همخوانی ندارد.

وی اذعان کرد: طرح جهاد آبرسانی برای یک‌هزار و ۷۵۰ روستای سیستان و بلوچستان در حال اجرا ست اما همچنان ۲ هزار روستای دیگر نیازمند آبرسانی خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار