عملیات اجرایی گازرسانی به شهرک عظیمیه آغاز شد

عملیات اجرایی گازرسانی به شهرک عظیمیه قزوین در مراسمی با حضور استاندار آغاز شد.

عملیات اجرایی گازرسانی به شهرک عظیمیه قزوین روز دوشنبه در مراسمی با حضور استاندار و جمعی از مسوولان به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر آغاز شد.

عملیات گازرسانی به فاز اول شهرک عظیمیه با ۹۰ میلیارد ریال اعتبار به انجام خواهد رسید.

این پروژه دارای ۷.۷ کیلومتر خط طول است که شامل پنج کیلومتر شبکه و ۲.۷ کیلومتر خط تغذیه و همچنین بک ایستگاه TBS می‌باشد.

استاندار قزوین در آیین کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی این پروژه گفت: سال گذشته بنای خود را گذاشتیم تا برای حل مسایل و مشکلات اساسی و گره گشایی از مسایل چندین ساله استان قدم برداریم که موضوع زمین و حل مشکلات تعاونی مسکن‌ها هم در این راستا بود.

محمد مهدی اعلایی گفت: با برگزاری نشست‌های مختلف و رفت و آمد به تهران و دیدار با مدیران ملی و هم افزایی دستگاه‌ها شاهد حل بخشی از مشکلات چندین ساله استان در حوزه زمین و تعیین تکلیف اراضی بلاتکلیف مانده از جمله عظیمیه بودیم.

استاندار قزوین گفت: امیدواریم پس از شروع عملیات گازرسانی شاهد آغاز عملیات آبرسانی و برق رسانی به این شهرک نیز باشیم تا این اراضی از حالت انزوای چندین ساله خارج بشوند.

علی حجتی پور مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین نیز در این مراسم گفت: در ایام الله دهه مبارک فجر هشت روستای استان صاحب گاز شدند و عملیات اجرایی گازرسانی به ۲۷ روستا نیز آغاز شد.

وی اظهار کرد: امسال همچنین ۱۶۵ واحد تولیدی استان قزوین گازدار شدند و برنامه داریم تا از محل مصوبات سفر رییس جمهور ۱۳۳ روستا را گازدار کنیم.

این مسوول گفت: امسال در ماه‌های سرد موفق شدیم با مدیریت شبکه روزانه سه میلیون متر مکعب گاز در اختیار نیروگاه شهید رجایی قزوین قرار دهیم تا این مجموعه در تولید برق پایدار با مانع روبرو نشود.

برچسب ها: گازرسانی ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار