لزوم تعیین تکلیف کالاهای وارداتی دپو شده در بندر امیرآباد

رئیس کل دادگستری مازندران در بازدید از بندر امیرآباد بر تعیین تکلیف کالاهای وارداتی دپو شده تاکید کرد

رئیس کل دادگستری مازندران با همراهی دادستان مرکز استان، معاونین و رئیس دادگستری و دادستان بهشهر در بازدید ۳ ساعته از بندر امیرآباد بر تعیین تکلیف و ممانعت از انباشت برخی کالای وارداتی دپو شده مورد نیاز مردم و بازار تاکید کرد.

حجت الاسلام اکبری در بازدید سرزده از انبار نگهداری از اقلام و کالاهای وارداتی بندر امیرآباد بهشهر گفت: متاسفانه به دلیل برخی مشکلات، شاهد انباشت برخی کالاهای وارداتی در انبارها بودیم که دستورات لازم در خصوص تعیین تکلیف و تسریع در ترخیص این کالاها صادر شد تا از فاسد شدن این اقلام ممانعت شود.

او از همه مدیرانی که در این زمینه مسئولیت دارند خواست تا نظارت بیشتری بر وضعیت کالاهای انباشت شده داشته باشند و هر چه سریعتر به ترخیص کالا‌های دپو شده در انبار بنادر و گمرکات استان مازندران اقدام کنند.

رئیس کل دادگستری مازندران از یک واحد تولیدی در حال ساخت در بندر امیرآباد نیز بازدید و در گفتگو با مدیر عامل این واحد بر حمایت دستگاه قضایی از واحدهای تولیدی تاکید کرد و گفت: کمک به واحدهای درحال ساخت می‌تواند به اشتغال جوانان و رونق اقتصادی استان و منطقه کمک شایانی داشته باشد و بر این اساس دستگاه قضایی در راستای حمایت از این واحد و دیگر واحدهای تولیدی از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

عالی ترین مقام قضایی استان افزود:مقرر شد مشکلات واحدهایی که مشکل حقوقی و قضایی و پولی و بانکی دارند احصا و در اسرع وقت در جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی با حضور مسئولان ذیربط مطرح و نسبت به حل آن تصمیماتی اتخاذ شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار