از امروز

ورود خودروی شخصی به مرکز شهر همدان ممنوع شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: ورود خودروی شخصی به مرکز شهر همدان از امروز دوشنبه ۱۷ بهمن ممنوع شد و خودرو‌های متخلف جریمه می‌شوند.

سرهنگ فرخ جمالی گفت: خودرو‌های شخصی اجازه ورود به چهار خیابان اصلی منتهی به میدان اصلی شهر شامل خیابان‌های باباطاهر، شهدا، عباس آباد و تختی را ندارند.

او گفت: محدودیت تردد به این چهار خیابان واقع در رینگ نخست شهر همدان از ساعت هشت صبح تا ۱۳ و بعدازظهر از ساعت ۱۵ تا ۲۰ شب اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: خیابان‌های باباطاهر، شهدا، عباس آباد و تختی به دوربین ثبت تخلف مجهز بوده و در صورت ورود خودرو‌های شخصی در ساعات محدودیت تردد، خودروی متخلف ۱۰۶ هزار تومان جریمه می‌شود.

سرهنگ جمالی گفت: تصویر ورود خودرو‌های شخصی به محدوده ترافیکی ثبت شده و جریمه آن‌ها هر چند با تاخیر برای آن‌ها از طریق پیامک ارسال می‌شود.

او گفت: با همکاری شهرداری مسیر‌های فرعی منتهی به این چهار خیابان مسدود می‌شوند تا رانندگان متخلف از مسیر‌های فرعی به خیابان‌های یاد شده تردد نکنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: با توجه به تردد تاکسی و اتوبوس در رینگ اول و اصلی شهر همدان، ورود خودرو‌های شخصی سبب بروز گره‌های ترافیکی شده بود همچنین با نزدیک شدن به ایام نوروز و خرید‌های نوروزی میزان حجم ترافیک در این خیابان‌ها افزایش می‌یابد بنابراین برای پیشگیری از ترافیک، محدودیت تردد از امروز اعمال شد.

 ۱۶۸ هزار و ۹۹۸ دستگاه موتورسیکلت به همراه ۳۵۱ هزار دستگاه خودرو شامل ۲۵۶ هزار و ۲۴۵ سواری، ۴۰ هزار و ۶۰۷ دستگاه وانت، ۲۲ هزار و ۴۶۲ دستگاه کامیون و کامیونت، سه هزار و ۹۴۲ دستگاه تاکسی، یک هزار و ۲۹۷ دستگاه مینی بوس و ۲۹۴ دستگاه اتوبوس در معابر درون شهری استان همدان تردد دارند.

منبع ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.