کسب رتبه سوم باشگاه خبرنگاران در دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر یزد

باشگاه خبرنگاران جوان مرکز یزد در دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان حائز رتبه سوم شد.

در مراسم اختتامیه این دوره جشنواره که با حضور فرمانده سپاه الغدیر استان، مدیر کل فرهنگ ارشاد اسلامی، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر یزد و جمع دیگری از مسئولان، برگزار شد، صدیقه فلاحتی، خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان یزد در بخش مستند با اثر سردار اخلاص که روایت زندگی حاج سید حسین فیض اردکانی است حائز رتبه سوم در دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان یزد شد.

در بخش عکس این دوره جشنواره، مجید دهقانی زاده از خبرگزاری مهر تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی دریافت کرد.

در بخش گزارش ویدئویی، زهرا برادران از خبرگزاری فارس و سیده سکینه میرطاهری از خبرگزاری صدا و سیما در قالب‌های مختلف موفق به کسب تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی شد، مسعود زارع از خبرگزاری ایسنا، کبری دانشی از خبرگزاری ایرنا، فائزه شجاعی فر از خبرگزاری صدا و سیما و سجاد میرشریف از خبرگزاری صدا وسیما در قالب‌های مختلف مقام دوم و مهدیه رضایی مهر از خبرگزاری صدا وسیما مقام سوم را کسب کردند.

در بخش گزارش تحلیلی هم سیده سکینه میرطاهری از خبرگزاری صدا و سیما مقام اول را کسب کرد، نیره شفیعی پور از خبرگزاری مهر مقام دوم و فاطمه عبدلی از یزدآوا مقام سوم را از آن خود کرد.

در بخش گزارش خبری، نیره شفیعی پور از خبرگزاری مهر عنوان دوم را کسب کرد و سمانه ملازینلی از رسا سوم شد.

مقام اول بخش یادداشت به فاطمه شریفی از خبرگزاری ایرنا رسید و مریم هدایتی از طلوع یزد سوم شد.

در بخش مصاحبه نیز محمدرضا جایروند از خبرگزاری صدا و سیما و زهرا برادران از خبرگزاری فارس عنوان اول، محمد کلماتیان از یزدرسا مقام دوم و سمیه گلابگیریان از یزد رسا مقام سوم را کسب کردند.

در بخش موشن گرافی، مهسا زینی از رسانه‌ی آزاد مقام اول را کسب کرد و در بخش مستند هم محمد مصدق اردکانی از سایت خبرک مقام دوم و صدیقه فلاحتی از باشگاه خبرنگاران سوم شد.

در بخش تیتر این دوره از جشنواره محمدکلماتیان از یزد رسا مقام دوم را کسب کرد، محمدرضا جایروند از خبرگزاری صدا و سیما و فاطمه شریفی از خبرگزاری دفاع مقدس در قالب‌های مختلف سوم شدند.

سوسن شکوفه نیز مقام اول بخش اینوگرافی را به دست آورد و مهسا زینی نیز در این بخش دوم شد.

در بخش خبرنگاران ۶ تا ۱۳ سال، الوالفضل امیری از نشریه کودک مقام اول، فاطمه رفیع و نیلوفر زارعین هر دو از همین رسانه مقام دوم و سوم بخش یادداشت را کسب کردند.

در بخش مصاحبه به طور مشترک فاطمه رفیع، رقیه بهرامی و نازنین زهرا بهرامی اول شدند البته نازنین زهرا بهرامی از نشریه کودک مقام دوم این بخش را نیز به دست آورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.