شاخص کل بورس اُفت بیش از ۲ هزار واحدی را ثبت کرد

کارشناس بازار سرمایه گفت: ارزش معاملات بازار بورس در پایان امروز به حدود ۴ هزار و ۴۳۹ میلیارد تومان و ارزش معاملات خرد بورس به ۴ هزار و ۷۴۴ میلیارد تومان رسید.

آقای محمد خبری زاده گفت: شاخص کل بورس امروز پس از پایان معاملات ۲ هزار و ۲۱۳ واحد ریزش کرد و به عدد یک میلیون و ۵۳۷ هزار واحد رسید. همچنین شاخص هم‌وزن با کاهش همراه بود. شاخص فرابورس نیز با اُفت ۱۱۷ واحدی به ۱۹ هزار و ۹۲۰ واحد رسید.

او در ادامه افزود: ارزش معاملات بازار بورس در پایان امروز به حدود ۴ هزار و ۴۳۹ میلیارد تومان و ارزش معاملات خرد بورس به ۴ هزار و ۷۴۴ میلیارد تومان رسید. امروز تقریبا ۴۰۰ میلیارد تومان خروج نقدینگی از بازار توسط افراد حقیقی ثبت شد. امروز حدود ۳۵ درصد بازار مثبت و ۶۵ درصد بازار امروز منفی بودند.


خبری زاده افزود: بازار همچنان در شوک تصمیمات و نامه‌های شورای رقابت است، اما هر چه از ابتدای بازار عبور کردیم روند به سمت تعادل حرکت کرد همچنین در بورس کالا رقابت شدیدی در محصولات فلزی و پتروشیمی که این نیز به عنوان یک خبر موثر مثبت بر بازار تلقی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۰ ۱۷ بهمن ۱۴۰۱
با فروش پالایش و دارایکم نزدیک 20 هزار میلیارد تومن به جیب زده دولت ... حالا بعد از 3 سال نمیخواد زیان مردم رو جبران کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۰ ۱۷ بهمن ۱۴۰۱
دارایکم نسبت به پالایش همیشه با اختلاف لاقل دو سه هزار تومانی بالاتر بوده اما حالا از پالایش هم عقب افتاده...تو رو خدا کمک مون کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۱۷ بهمن ۱۴۰۱
دارایکم وقتی بانکی ها منفی 1 هستن درجا منفی 5 میشه
وقتی بانکی و زیرمجموعه هاش همه مثبت 5 و صف خرید هستن به زود نیم درصد مثبت میشه
چرا این صندوق باید 50 درصد زیر ناو معامله بشه ؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۱۷ بهمن ۱۴۰۱
بورس ترکیه نزدیک 200 درصد رشد کرده
بورس در ترکیه محبوب ترین بازار بین مردم هست
برعکس ایران که اسم بورس میاد اولین کلمه که میشنوی بهت میگن عقل نداری تو بورس پول میذاری !!!!!
آخرین اخبار