۹ هزار نفر با ایجاد واحد‌های صنایع تبدیلی در استان همدان صاحب شغل شدند

۴۵۱ واحد صنایع تبدیلی در استان با تولید چهار میلیون و ۳۰۹ هزار و ۷۰۰ تن محصولات تبدیلی برای ۹ هزار نفر اشتغال ایجاد کرده است.

حسن محمدی,مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: روز دوشنبه در گفتگو با ایرنا افزود: بر این اساس ملایر با ۱۳۷ واحد بهره بردار و ۲۹۶ هزار و ۷۷۳ تن و اشتغالزایی برای یک هزار و ۷۸۹ نفر در رتبه اول صنایع تبدیلی استان قرار دارد.

او گفت: شهرستان بهار با ۱۲۴ واحد بهره بردار و ۸۶۵ هزار و ۱۹ تن تولید محصولات تبدیلی و اشتغال به کار ۲ هزار و ۶۳۲ نفر در رتبه دوم قرار دارد.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: شهرستان همدان نیز با ۶۳ واحد تولیدی و ۵۲۱ هزار و ۷۰۶ تن محصولات تولیدی برای هزار و ۹۵۳ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

محمدی گفت: نهاوند با ۴۳ واحد صنایع تبدیلی و تولید یک میلیون و ۷۰۵ هزار و ۳۷۶ تن تولید و اشتغال هزار و ۲۰۷ نفر و کبودرآهنگ با ۲۷ واحد تولیدی و تولید حدود ۳۹۴ هزار و ۵۱۶ تن و اشتغال به کار ۲۷ نفر در رده‌های بعدی قرار دارند.

او گفت: در شهرستان رزن نیز ۱۷ واحد تولیدی صنایع دستی و اشتغال ۳۱۷ نفر و تویسرکان با ۱۶ واحد تولیدی و اشتغال به کار ۲۹۳ نفر فعالیت دارند.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: اسدآباد با ۱۴ واحد تولیدی و هزار و ۶۶۵ و ۹۴۰ تن تولید صنایع تبدیلی و اشتغال به کار ۲۰۴ نفر در رده بعدی قرار دارد.

محمدی گفت: در شهرستان فامنین نیز ۶ واحد بهره بردار با تولید ۴۹ هزار و ۲۸۵ تن و اشتغال به کار ۱۲۱ نفر فعال است.

به گفته او در شهرستان درگزین چهار واحد تولیدی با تولید ۱۲ هزار و ۳۰۰ تن برای ۲۵ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: هم اینک ۲۱۰ واحد صنایع تبدیلی با سرمایه گذاری شخصی به ارزش سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در نقاط مختلف استان در دست اجرا است.

محمدی گفت: در سال ۸۴ کل صنایع تبدیلی استان همدان ۵۰ واحد بیشتر نبود، اما هم اینک ۴۵۱ واحد صنایع تبدیلی فعال است.

منبع ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.