ادامه مشکلات ناشی از طوفان در هالی اسپرینگز آمریکا

ساکنان هالی اسپرینگز در آمریکا همچنان با خسارات و پیامد‌های ناشی از طوفان زمستانی هفته گذشته از جمله قطع برق دست و پنجه نرم می‌کنند.

 شبکه تلویزیونی چنل ۳ نیوز گزارش داد ساکنان هالی اسپرینگز در شمال ایالت می‌سی سی پی در آمریکا همچنان با خسارات و پیامد‌های ناشی از طوفان زمستانی هفته گذشته از جمله قطع برق دست و پنجه نرم می‌کنند.

از نظر بسیاری از افرادی که در هالی اسپرینگز در ایالت می‌سی سی پی زندگی می‌کنند شرایط همچنان دشوار است. طی شش روز گذشته صبر مردم این منطقه مورد آزمایش قرار گرفته است، زیرا طوفان سبب قطع برق این مناطق نیز شده است.

مقامات اعلام کردند در زمان اوج وقوع طوفان، برق ۴۸ هزار نفر در سراسر می‌سی سی پی تحت تأثیر قرار گرفت. بیشتر این شرایط در مارشال کاونتی و هالی اسپرینگز روی داد.

شارون گیبسون، شهردار هولی اسپرینگز گفت: من تقصیری در این شرایط سرد و دشوار ندارم. من تقصیری در بارش برف ندارم. من تقصیری در خیس شدن زمین تدارم. من چنین قدرتی ندارم.

خبرنگار این شبکه در پایان اعلام کرد با توجه به قطع برق گسترده، با اداره مدیریت فوریت‌های اضطراری در ایالت می‌سی سی پی تماس گرفته شد و آن‌ها شروع به استقرار منابع در این منطقه کرده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار