مشروط قانع شدن کمیسیون انرژی مجلس از پاسخ‌های وزیر نفت/ یک سوال به صحن علنی ارجاع شد

حسین‌زاده گفت: به غیر از نماینده اراک، دیگر نمایندگان عضو کمیسیون انرژی مجلس از پاسخ‌های وزیر نفت به صورت مشروط قانع شدند.

حسین حسین‌زاده، عضو هیأت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس، در تشریح جلسه امروز دوشنبه ۱۷ بهمن این کمیسیون، به حضور وزیر نفت و معاونان وی جهت پاسخگوی با سؤالات تعدادی از نمایندگان اشاره کرد و گفت: وزیر نفت امروز در کمیسیون حاضر شد و به سؤالات علی‌اکبر کریمی، روح‌الله نجابت، علیرضا ورناصری، احمد نادری و روح‌الله متفکرآزاد در حوزه‌های نفت، گاز، مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت، توزیع عادلانه بودجه وزارت نفت، تمهیدات اندیشیده شده در خصوص توسعه پتروپالایشگاه‌ها، اقدامات انجام شده برای جلوگیری از خام‌ فروشی، تخلفات پالایشگاه بید بلند بهبهان و علت عدم بهینه‌سازی مازوت و اجرای قانون هوای پاک پاسخ داد.

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس، افزود: به غیر از علی‌اکبر کریمی نماینده اراک، دیگر نمایندگان سؤال‌کننده از پاسخ‌های وزیر نفت به صورت مشروط قانع شدند و مقرر شد؛ جلسات جداگانه‌ای برای پیگیری این سؤالات برگزار شود.

عضو هیأت‌ رئیسه کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد: سؤال نماینده اراک درباره «وضعیت خط لوله گوره به جاسک» بود و تکمیل خط لوله و تخلفات انجام شده در این طرح محور سؤال این نماینده به شمار می‌آید که در نهایت به دلیل قانع نشدن، سؤال وی به صحن علنی مجلس ارجاع خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار