رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری:

میز خدمت سازمان‌های دولتی و غیردولتی در روز ۲۲ بهمن برپا می‌شود

صالحی گفت: برای اولین بار در ۴۴ سال گذشته و همزمان با راهپیمایی ۲۲ بهمن میز‌های خدمت نهادها، سازمان‌های دولتی و غیردولتی برپا می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری با اشاره به اهمیت رسانه‌ها به‌عنوان پل ارتباطی مردم و دولت، گفت: می‌توانیم نظرات و خواسته‌های مردم را از طریق رسانه‌ها به دولتمردان منتقل کنیم و از این جهت با اصحاب رسانه همکار بوده و هر جا که نیازمند مطالبه‌گری مردم باشد، ما پای کار هستیم.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری حضور اعضای کابینه در نشست‌های پاسخگویی به مطالبات مردمی را اقدامی بی‌نظیر توصیف کرد و افزود: در کمتر از دو ماه ۱۵ عضو کابینه را پای پاسخگویی به مطالبات مردمی آوردیم که این موضوع باعث افزایش امید مردم خواهد شد که می‌توانند بی‌واسطه با بالاترین مقامات و رؤسای دستگاه‌ها تماس بگیرند و مطالبات‌شان را مطرح کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی با تأکید بر اینکه به پاسخگویی مطالبات مردم افتخار می‌کنیم، تصریح کرد: مرکز ارتباطات مردمی پس از هر تماس مردمی به‌صورت تک‌تک آن‌ها را پیگیری می‌کند و مردم مطمئن باشند موضوعاتی که تاکنون مطرح بوده، مستندات آن جمع‌آوری و پیگیری‌های آن هم انجام شده است که نتایج آن به اطلاع عموم خواهد رسید.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری اظهار کرد: به اعضای هیأت دولت و کابینه که پای میز پاسخگویی مردم قرار می‌گیرند، اعلام می‌شود که دستورات آن‌ها یا باید اقدامی باشد یا اقناعی که مردم نسبت به پیگیری‌ها و توجه دولت به مطالبات‌شان اطمینان پیدا کنند. خوشبختانه اعضای کابینه با آرامش و صبوری به مردم پاسخ می‌دهند و برخی خبرنگاران که در این نشست‌ها حضور می‌یابند، از میزان صبوری و دقت نظر وزرا و معاونان رئیس‌جمهور ابراز تعجب می‌کنند.

وی بیان کرد: مردم مطمئن باشند که نظرات و درخواست‌هایی که برابر قوانین و ضوابط قابل اقدام هستند، به‌ صورت جدی مورد پیگیری سریع قرار می‌گیرند.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی دولت درباره برنامه ویژه این مرکز در ایام دهه فجر هم گفت: برابر با ابلاغیه شورای عالی اداری و نظامنامه، مرکز ارتباطات مردمی موظف به ساماندهیِ یکسان‌سازی ارتباطات مردمی در تمامی دستگاه‌ها شده است. از همه همکاران در قوای سه گانه، همه نهاد‌های انقلابی و انتظامی و دیگر نهاد‌ها و ارگان‌ها خواهش کردیم بین دستگاه‌ها هماهنگی‌های لازم را به عمل آورند تا برای اولین بار در ۴۴ سال گذشته، در کنار یکدیگر و همزمان با راهپیمایی ۲۲ بهمن میز‌های خدمت برپا کرده و پاسخگوی مشکلات و دغدغه‌های مردم باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی گفت: پیش از این در سفر‌های استانی پاسخگویی به مردم فقط مختص دولت بود، اما در این طرح نهاد‌های عمومی و سازمان‌های وابسته به همه قوا از جمله اجرایی و قضایی و نظامی و انتظامی به مشکلات و دغدغه‌های مردم رسیدگی خواهند کرد.

وی در پایان همچنین اعلام کرد روز چهارشنبه همه دست‌اندرکاران و همکاران مرکز ارتباطات مردمی در دستگاه‌های دولتی و نهاد‌های عمومی و همچنین قوای سه گانه در حرم مطهر امام راحل حضور یافته و با آرمان‌های آن حضرت و جانشین خلف ایشان تجدید بیعت و اعلام می‌کنند همه توان خود را برای خدمت‌گذاری بی‌منت به مردم به کار خواهیم گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار