بهره برداری از طرح‌های عمرانی در میبد

فرماندار میبد گفت: ۸۲ طرح عمرانی همزمان با دهه فجر با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد.

سید جمال سجادی پور فرماندار میبد ۸۲ طرح عمرانی به مناسبت دهه فجر در شهرستان با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۱۲۴ نفر به صورت مستقیم به بهره برداری می‌رسد. ۲۲۳ میلیارد تومان از این اعتبار به صورت خیری و دولتی و ۱۷۷ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی تامین شده است.

او با اشاره به اینکه ایجاد شهرک سفال، سرامیک و زیلوبافی در دستور کار قرار گرفته است، افزود: تحولات و رخداد‌های بسیار خوبی در ماه‌های اخیر در این شهرستان رخ داد که یکی از آن‌ها بازگشت ۳۲ واحد راکد به چرخه تولید بود و در حال حاضر فقط ۱۴ واحد راکد باقی مانده است.

سجادی پور با اشاره به مشکلات شهرستان در زمینه آب شرب اظهار داشت: طرح حفر و تجهیز هشت حلقه چاه با سرمایه ۲۶۰ میلیارد تومان در سفر رئیس جمهور به تصویب رسید که هم اکنون پیشرفت ۳۰ درصدی داشته و امیدواریم بخشی از این چاه‌ها در تابستان در مدار قرار گیرد. با پیش بینی مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی نیز امکان اختلاط یکسان آب انتقالی و چاه‌ها نیز فراهم خواهد شد.

فرماندار میبد ادامه داد: عملیات اجرایی تامین برق شهرک میبد ۲ آغاز شده که تا سال ۱۴۰۳ به بهره برداری می‌رسد. همچنین طرح فاضلاب میبد و ندوشن نیز پیشرفت ۴۰ درصدی داشته است.

او از ساخت سالانه ۱۰ مدرسه در این شهرستان خبر داد و گفت: ۲۸ مدرسه نیمه ساز در شهرستان وجود دارد که خیرین به تعهد خود عمل کرده و دولت باید تعهد خود را در این زمینه انجام دهد. همچنین خوابگاه خواهران و سالن ورزشی برادران تکمیل شده است.

سجادی پور اظهار داشت: شهرداری‌های شهرستان بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان در حوزه بافت تاریخی سرمایه گذاری کرده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.