کارگردان روایت ناتمام سیما:

فیلمسازی برای من به معنای قصه گویی است

صمدی گفت: من نمیتوانم بگویم که روایت نا تمام سیما تحت تاثیر هیچ فیلم و داستانی نبوده هدف دنبال کردن داستان از سوی مخاطب بوده است.

علیرضا صمدی کارگردان فیلم روایت ناتمام سیما در نشست خبری این فیلم گفت: امیدوارم که فیلم مخاطبان را اذیت نکرده باشد، ادعایی در فیلمسازی ندارم و فکر می‌کنم اگر بشود قصه‌ای را تعریف کرد که تماشاگر تا لحظه آخر سینما را ترک نکند، خوب است.

وی افزود: سه فیلم سینمایی تاکنون ساختم، بی نامی، صحنه زنی و روایت ناتمام سیما که صحنه زنی اکران عمومی خوبی داشت و سعی داشتم هر کدام فضای متفاوتی را داشته باشد.

صمدی عنوان کرد: فضای مجازی بخشی از زندگی روزمره ماست و تمام زندگی ما را تحت تاثیر قرار داده است. این فیلم درباره انسانی است که در گذشت خطایی کرده است و در آینده گریبانگیر آن خواهد شد، این فیلمنامه را تقریبا دوسال پیش نوشته بودم. فیلمسازی برای من رساندن پیام نیست بلکه قصه گویی است.

وی عنوان کرد: من نمیتوانم بگویم که روایت نا تمام سیما تحت تاثیر هیچ فیلم و داستانی نبوده هدف دنبال کردن داستان از سوی مخاطب بوده است.

کارگردان فیلم روایت ناتمام سیما درباره جوایز اختتامیه جشنواره فیلم فجر، گفت: خیلی به جایزه فکر نمی‌کنم و مخاطب برای من اهمیت دارد.

مجیدرضا بالا تهیه کننده فیلم روایت ناتمام سیما، در ادامه گفت: شخصیت جدی این فیلم برای من سیماست که رنجی را تحمل می‌کند، اما نجیبانه از کنار آن می‌گذرد. فضای مجازی محیط خوبی برای قضاوت کردن آدم‌ها نیست و این فیلم نیز به همین موضوع پرداخته است.

صمدی درباره اصلاحات فیلم گفت: ما فیلم را خیلی فوری به جشنواره رساندیم و از بخش‌های از فیلم را خودم ناراضی هستم و حتما بعد از جشنواره این ایرادات اصلاح خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار