مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام خبر داد

اعزام کاروان سلامت جمعیت هلال احمر به عشایر منطقه کولگ شهرستان مهران

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام از اعزام کاروان سلامت به مناسبت دهه مبارک فجر و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، آموزشی وحمایتی به عشایر نشینان منطقه کولگ در شهرستان مهران خبر داد.

غلامرضا علی محمدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام از اعزام کاروان سلامت و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، آموزشی و حمایتی به عشایر نشینان منطقه کولگ در شهرستان مهران به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: این طرح عام المنفعه و بشردوستانه کاروان سلامت با هدف ارائه خدمات رایگان بهداشتی و درمانی، آموزشی و حمایتی با همکاری معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان، بسیج جامعه پزشکی سپاه امیرالمومنین (ع) استان، دامپزشکی استان و جمعیت هلال احمر شهرستان مهران در منطقه عشایری کولگ اجرا شد.

وی بیان کرد: در این کاروان سلامت بیش از ۲۰۰ نفر عشایر نشین از خدمات ویزیت، داروی رایگان، تست قند و فشار خون، بسته‌های حمایتی و همچنین دانش آموزان و کودکان از لوازم التحریر و البسه بهره‌مند شدند.

وی افزود: طرح کاروان سلامت توسط جمعیت هلال احمر استان ایلام در طول سال و به مناسبت‌های مختلف با اعزام به روستا‌های کم برخوردار و محروم با هدف کمک به بهبود سطح سلامت محرومان ادامه خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.