ارائه کمک تغذیه به ۹۰۰ کودک و مادر شیرده در قزوین

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گفت: طی ۱۰ ماهه سال جاری برای رفع سوء تغذیه ۵۰۰ کودک و ۴۰۰ مادر باردار و شیرده کمک شده است .

محمد صیادی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان گفت: طی ۱۰ ماهه سال جاری برای کمک به رفع سوء تغذیه ۵۰۰ کودک زیر ۶ سال بیش از ۳۶۰ میلیون تومان مساعدت صورت گرفته است.

وی افزود: طی این مدت برای کمک به تغذیه مادر باردار و شیرده نیز بیش از ۷۸۱ میلیون تومان مساعدت صورت گرفته که در مجموع بیش از یک میلیارد تومان هزینه در استان قزوین صورت گرفته است.

صیادی عنوان کرد: همچنین برای ارتقای شاخص‌های بهداشتی نیز خدمت رسانی به سه هزار و ۱۷۰ مددجو با هزینه‌ای بیش از ۱۷۵ میلیون تومان اجرا شده است تا بتوانیم سطح بهداشت را در میان نیازمندان ارتقاء دهیم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۳۱ هزار و ۳۸۶ خانوار با جمعیتی بیش از ۵۸ هزار و ۹۶۴ نفر تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان قزوین هستند که از این تعداد بیش از ۱۵ هزار خانوار شهری و بیش از ۲۹ هزار نفر روستایی هستند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود را با مراجعه حضوری و یا از طریق کد مهربانی #۰۲۸*۸۸۷۷* کمک‌های خود را به نیازمندان و محرومان اهداء کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.