حمایت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در راه‌اندازی کارخانه پروفیل اردبیل

فرماندار اردبیل گفت: برای راه‌اندازی کارخانه پروفیل در اردبیل مشوق‌های لازم برای سرمایه‌گذار بخش خصوصی مدنظر قرار گرفته است.

سیدمحمد اعتماد اعجازی گفت: عملیات اجرایی کار خانه پروفیل اردبیل شروع شده و با حمایت‌های انجام شده این کارخانه توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی راه‌اندازی خواهد شد.

فرماندار اردبیل می گوید: با راه‌اندازی این کارخانه از طریق تسهیلات لازم و نظارت بر مصرف تسهیلات در اهداف طرح‌های سرمایه‌گذاری شاهد رونق اقتصادی ، تولید و اشتغال در اردبیل باشیم.

او همچنین با اشاره به معرفی ظرفیت‌های هنری و صنایع دستی اردبیل در رویداد ۲۰۲۳ گفت: یک مرکز صنایع دستی و هنری توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی راه‌اندازی شده و از این ظرفیت برای معرفی صنایع دستی ، هنری و فرهنگی شهرستان در رویداد گردشگری ۲۰۲۳ استفاده می‌شود.

اعجازی با اشاره به جمع‌آوری و نگهداری اسناد تاریخی و فرهنگی در مرکز بنیاد ایران شناسی اردبیل می گوید: ضروری است نمایشگاه اسناد تاریخی و فرهنگی در اردبیل برگزار شود تا اقشار مختلف مردم نسبت به آثار و اسناد تاریخی و فرهنگی استان آشنایی بیشتری داشته باشند.

فرماندار اردبیل درباره طرح‌های حمایتی برای جوانی جمعیت در اردبیل گفت: در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با هدف افزایش ازدواج و تولد، خدمات مسکن، خودرو و زمین در نظر گرفته شده که ضروری است این طرح‌های خدماتی به افراد واجد شرایط ارائه شود.

اعتماد اعجازی با بیان اینکه در هشت ماه امسال پنج هزار و ۸۱۷ فقره ولادت در شهرستان اردییل ثبت شده است، می گوید: این آمار در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۸.۲ درصد کاهش یافته است.

به گفته او، در هشت ماه امسال سه هزار و ۱۳۸ فقره ازدواج در شهرستان اردبیل ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۴.۶ درصد کاهش یافته است.

اعتماد اعجازی کاهش میزان طلاق در اردبیل را یادآور شد و گفت: آمار طلاق هم در هشت ماه امسال ۹۷۲ فقره ثبت شده که ۱۹ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش یافته است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.