سالن ورزشی چند منظوره دانش آموزی نظرآباد گشایش یافت

همزمان با هفتمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر سالن ورزشی چند منظوره دانش آموزی شهرستان نظرآباد استان البرز روز سه شنبه در آیینی با حضور مسوولان استانی و محلی گشایش یافت.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز در این آیین گفت: این سالن ورزشی چندمنظوره با زیربنای ۸۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان احداث شده است.

رئیسی افزود: این فضای ورزشی با هدف ارتقای سلامت و نشاط دانش آموزان شهرستان نظرآباد احداث شده است.

او گفت: برای رشدو تکامل کودکان، نیاز به برنامه ریزی اصولی و همکاری همه جانبه خانواده، مدرسه و حمایت مسوولان است و بر همین اساس معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با اختصاص اعتبار لازم به منظور کمک به تجهیز این گونه کلاس های درس تربیت بدنی ورزشی، از این حرکت ارزنده در استان البرز حمایت می کند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش البرز گفت: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، پایش سلامت کارکنان درآموزش و پرورش این استان با شعارفجر و سلامت به اجرا درآمد.

او با اشاره به اینکه امروز شاهد اجرای این پایش با حضور پزشک در بین کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان البرز نیزهستیم، افزود: در این طرح مهم فشارخون، دیابت ، نمایه توده بدنی و قد و وزن کارکنان کنترل می شود.

همزمان با نخستین روز از ایام الله دهه مبارک فجر، ۶۵ پروژه عمرانی ، فرهنگی ، تولیدی و زیربنایی با حضور استاندار البرز در شهرستان نظرآباد به بهره برداری رسید.

این طرح ها با اعتباری حدود ۶۰۰ میلیارد تومان در زمینه آموزشی ، تولیدی ، راه ، آب ، برق ، گازرسانی ، مخابرات ، ورزشی ، کشاورزی و مسکن محرومان اجرا شده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.