عفو پدرانه؛ تلخ برای دشمن، همبستگی برای امت

فرمانده سپاه زرندیه گفت: عفو پدرانه مقام رهبر معظم انقلاب برای دشمنان بسیار تلخ بود.

سرهنگ پاسدار محسن صادقی فرمانده سپاه زرندیه با اشاره به عفو تعدادی زیادی از زندانیان اغتشاشات گفت: عفو پدرانه مقام معظم رهبری که برای دشمنان بسیار تلخ بود موجب اتحاد و همبستگی بیش از پیش امت اسلامی شده است.

او با بیان اینکه پیروزی انقلاب مرهون خون پاک هزاران شهید و رهبری خدایی امام خمینی رحمت الله علیه بود افزود: امروز صحنه رزم دشمن تغییر کرده و دشمن برای رسیدن به اهداف شوم خود دست به جنگ ترکیبی فرهنگی زده است.

فرمانده سپاه زرندیه با اشاره به بیانات رهبری جهاد تبیین را علاج جنگ ترکیبی و شناختی این روز‌های دشمن دانست و اضافه کرد: برگزاری مراسم گرامیداشت دهه فجر و جشن‌های انقلاب در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت از جمله برنامه‌های سپاه زرندیه در ایام الله دهه فجر در تبیین عملکرد ۴۴ ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

او ضمن گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر گفت: تقارن دهه مبارکه فجر و ماه مبارک رجب را به فال نیک گرفته و آرزوی دعای خیر از هموطنانمان داریم و نقطه عطف برنامه‌های دهه فجر در هر سال حضور باشکوه مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن است که به امید خدا بار دیگر مردم با حضور در این راهپیمایی تمامی نقشه‌های دشمنان قسم خورده ملت را نقش بر آب می‌کنند.

فرمانده سپاه زرندیه کمک به محرومین جامعه و اقشار آسیب پذیر را از جمله وظایف اصلی بسیج سازندگی در این شرایط حساس اقتصادی برشمرد و افزود: افتتاح ۲ خانه محروم و توزیع بیش از ۸۰۰ بسته کمک معیشتی در قالب رزمایش‌های کمک مومنانه در طول دهه فجر امسال توسط بسیج سازندگی و حوزه‌های مقاومت از دیگر برنامه‌های سپاه زرندیه در دهه فجر امسال است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.